IKLAN

IKLAN TEXT

sudikan click untuk kekayaan saya

Team Power

Team Power
Team Power Tupperware
TUPPERWARE TEAM POWER

Jom sertai TEAM POWER untuk JANA PENDAPATAN dengan Business Tupperware. Buat Duit Tanpa Modal. Salah satu cara Bisnes Internet Paling Mudah Saya sedia membantu from zero to hero !! Call & Whats app 012-3993947 (Syamputra Razali) FB : Syamputra Razali Pakcik Tupperware Tupperware Malaysia; Syamputra Razali Tupperware; 2024; Nano Nature Water Filtration System; Tupperware Malaysia Katalog; Tupperware Catalogue;Tupperware Malaysia; Tupperware Katalog 2024

Monday, January 27, 2020

Daftar Keahlian secara Online dengan Tupperware Team Power 2020

5 SEBAB KENAPA PERLU JOIN KEAHLIAN BERSAMA TP (TEAM PAKCIK) = TEAM POWER.

1. Kami Menjalankan Perniagaan Secara Online.
- Kepakaran dan kemahiran kami melalui jual beli secara online dengan menguasai hampir semua platform online seperti Fb, IG, Youtube, Twitter, Whats App, Blog dan juga shopee. Jadi, kami punyai cara yang short cut untuk anda faham dan lakukan untuk dapatkan result yang sama.

2. Kami Menjalankan perkongsian sharing “Best Practise” didalam Group Whats App
- Setiap hari Group Whats app kami pasti akan dibanjiri dengan perkongsian sesama ahli TP yang boleh membantu anda warga Team. Kesatuan ini menjadikan circle yang positif saling support each other seperti adek beradik.

3. Kami mementingkan Result dan mengusai semua pasaran yang rata rata leader TP ada di setiap negeri di Malaysia. Kami mempunyai 7000 rangkaian dan mempunyai lebih 100 Leader yang mempunyai POWER yang tersendiri.
- kekuatan kami adalah kami berdikari dan survive disemua tempat diseluruh negara. Kami juga mempunyai cara pengurusan agen baru dan step by step coaching newbie sehingga berjaya.

4. Kami mempunyai testimoni yang sangat berjaya dan telah mencipta kejayaan luar biasa.
- kejayaan team kami yang tidak mempunyai stokis dan rata rata suri rumah mencipta phenomena baru dalam perniagaan Tupperware dan kami terdiri dari gadis dan wanita yang muda belia dan mempunyai kepakaran dalam urusniga online.

5. Kami telah meraih pelbagai kejayaan yang membuka mata semua tentang penguasaai luar biasa kami yang mana rekod kami cipta adalah mengumpulkan sales RM670k dalam masa sebulan hasil gabungan semua leader diseluruh negara. Kami tidak punya stokis namun, sales kami melebihi jualan stokis yang ada.

Kami ada RAHSIA.
Sertai team kami dan kami akan bimbing anda untuk sama sama berjaya bergandingan dengan kami.

Yang Ingin Membantu,

Tupperware Syamputra Razali
- Nakhoda kapal

www.wasap.my/60123993947/saya+Nak+Daftar+Keahlian+Tupperware





No comments:

Post a Comment

IKLAN TENGAH