IKLAN

IKLAN TEXT

sudikan click untuk kekayaan saya

Team Power

Team Power
Team Power Tupperware
TUPPERWARE TEAM POWER

Jom sertai TEAM POWER untuk JANA PENDAPATAN dengan Business Tupperware. Buat Duit Tanpa Modal. Salah satu cara Bisnes Internet Paling Mudah Saya sedia membantu from zero to hero !! Call & Whats app 012-3993947 (Syamputra Razali) FB : Syamputra Razali Pakcik Tupperware Tupperware Malaysia; Syamputra Razali Tupperware; 2024; Nano Nature Water Filtration System; Tupperware Malaysia Katalog; Tupperware Catalogue;Tupperware Malaysia; Tupperware Katalog 2024

Monday, January 27, 2020

Rahsia niaga online berjaya

Ramai sekali bertanya pakcik
#APA Rahsia pakcik dapat order sekali beribu riban dan siap angkut pakai Lori lagi.
.
Ada juga yang bertanya..
#Macam mana cara nak dapat recruit downline dengan mudah?
.
11 tahun sudah dulu.. pakcik pun berfikiran begitu. Pelik tengok orang yang datang stokis dengan selamba bayar duit RM5-6k.. memang pakcik rasa “mesti ada cara”.. rupanya.. bile dah dapat rentak.. rupanya rahsia seperti minum ABC dan juga tidak sepayah yang pakcik sangkakan..
.
Memang benar orang kata..
Kalau dekat dengan orang yang tak berjaya.. mereka akan kata “Niaga Tupperware ini susah..  bla bla pot pet” memanglah benda yang negetif yang kita akan dapat sebab dia jenis tak berjaya..  perkataan yang keluar pun yang tak elok dan melemahkan semangat. Kita akan terjun lombong kegagalan kalau bertanya orang jenis tu.
.
Cuba tanya orang yang berjaya.. sudah tentu dia akan cakap “kalau ada ilmu dan strategi yang betul.. senang jer niaga tupperware nie” dan orang yang berjaya sebab dia mudah berjaya adalah kerana dia berjaya positifkan kepala dia dan minda dia dengan benda yang baik. Dia tanam awal awal lagi kenapa dia perlu berjaya. Sudah tentu dia ada BIG WHY. Siapa lagi yang dia harapkan nak berjaya kalau tidak diri dia sendiri.
.

Jelas kat sini.. mind setting (SET OTAK) perkara pokok yang perlu diambil peduli. Kalau kita tak ada tujuan. Lintang pukang arah kehidupan kita. Set tujuan dulu.
.
Jadi, pakcik nak invite anda semua untuk ketahui #TIPS yang pakcik akan bongkarkan dan pakcik yakin.. #Formula yang pakcik gunakan untuk #TEAMPOWER telah terbukti melahirkan ramai orang yang berjaya dalam perniagaan Tupperware ini.
.
Jika anda terbuka hati nak tahu caranya. Ayuh.. click link ini untuk masuk GROUP pakcik dan pakcik ceritakan formula yang pakcik dapat hasil pengalaman sendiri dan gabungan orang yang dah berjaya.
.
Ini link nya..
👇👇👇👇👇👇👇
http://www.wasap.my/60123993947/FORMULA+Pakcik+Tupperware

http://www.wasap.my/60123993947/FORMULA+Pakcik+Tupperware

http://www.wasap.my/60123993947/FORMULA+Pakcik+Tupperware

#pakciktupperware
#syamputrarazali
#classpakcik













No comments:

Post a Comment

IKLAN TENGAH