IKLAN

IKLAN TEXT

sudikan click untuk kekayaan saya

Team Power

Team Power
Team Power Tupperware
TUPPERWARE TEAM POWER

Jom sertai TEAM POWER untuk JANA PENDAPATAN dengan Business Tupperware. Buat Duit Tanpa Modal. Salah satu cara Bisnes Internet Paling Mudah Saya sedia membantu from zero to hero !! Call & Whats app 012-3993947 (Syamputra Razali) FB : Syamputra Razali Pakcik Tupperware Tupperware Malaysia; Syamputra Razali Tupperware; 2024; Nano Nature Water Filtration System; Tupperware Malaysia Katalog; Tupperware Catalogue;Tupperware Malaysia; Tupperware Katalog 2024

Saturday, March 9, 2019

Tupperware Online : Cara Buat Duit Dengan Niaga Online : Tupperware katalog april 2019

Salam
pakcik nak share dari blog azizan osman.. meh pakcik cp kat sini..
korang baca taw..

Kami yakin rata-rata semua orang pada hari ini berkemahiran untuk melayari mana-mana laman web di dalam internet. Adakah anda teringin dan jadi usahawan yang menggunakan internet dan media sosial sebagai platform perniagaan?

Rugi sekiranya anda asyik leka melayari laman media sosial tetapi tidak menggunakannya sebagai sumber mendapatkan pendapatan tambahan. Ramai orang dah berniaga di ruang laman sosial seperti Facebook, Instagram bahkan di Whatssap.



Sekiranya anda sedang merancang untuk memulakan perniagaan online, kami ingin berkongsi tips dengan anda bagaimana memulakan perniagaan online dengan betul.
Berikut adalah antara 5 tips bagi memulakan perniagaan online dengan mudah. Buat tindakan sekarang dan mulakan segera.
1. Tak Perlu Buat Produk Sendiri.
Ini antara fakta yang diperakui oleh semua usahawan online yang telah berjaya. Sebagai permulaan, anda tidak perlulah berhempas-pulas dan memeningkan kepala dengan mencipta jenama (branding) dan membangunkan R&D untuk menghasilkan produk anda. Cukup dengan menjual produk yang sudah mempunyai pengikutnya sendiri.
Perlu diingatkan, pelanggan lebih cenderung untuk membeli barangan yang sudah mempunyai jenama yang kukuh berbanding jenama yang baru. Jadi tidak salah rasanya untuk menjual barangan orang lain asalkan ia tidak melanggar sebarang polisi perniagaan.
2. Jangan terlampau fikir untung.
Tunggu! Usah terlalu gopoh di dalam perniagaan. Tiada sebarang teori yang menyatakan pelaburan modal yang besar menjanjikan keuntungan yang besar sekiranya jualan yang anda lakukan tidak konsisten.
Tidak salah untuk berani di dalam melaburkann kos yang besar. Tetapi pastikan anda ada ilmu untuk melakukan ualan anda dan menguruskan kewangan. Ada ramai peniaga yang terlampau mengejar untung sehingga sanggup membeli stok yang banyak tetapi tidak tahu cara terbaik untuk menjualnya.
Fokuskan kepada berapa ramai orang yang anda boleh bantu dengan produk yang anda niagakan. Makin ramai yang dapat faedah dari produk anda, makin besar jualan anda nanti. Anda baru sahaja mahu memulakan bisnes online, mulakan dari kecil dan tingkatkannya bila jualan dah semakin besar.
 
3. Modal yang rendah.
Anda dinasihatkan untuk menjadi lebih bijak di dalam memulakan perniagaan. Jangan buat pinjaman bank, pinjaman Ah Long dan menyusahkan sanak-saudara dengan wang yang ingin dilaburkan di dalam perniagaan online anda.
Anda tidak perlukan modal yang besar kerana anda belum ditahap untuk menyewa premis atau menggajikan pekerja.
Perkara penting yang perlu anda lakukan pada tahap ini adalah memperkasakan laman Fan Page Facebook dan blog anda. Tidak percaya? Just do it, Anda akan terkejut dengan hasil promosi yang anda lakukan ini tanpa mengeluarkan sebarang sen.
4. Risiko yang rendah.
Risiko yang rendah bermakna meminimumkan kerugian. Di dalam hal ini, anda perlu mengenal pasti potensi produk yang ingin dijual.
Sekiranya produk anda adalah dari jenis yang tidak tahan lama, anda perlu merancang jumlah kuantiti pembelian stok agar tiada stok yang disimpan terlalu lama kerana dikhuatiri ianya mudah rosak.
Anda juga perlu kerap mengadakan promosi dari masa ke semasa agar perjalanan jualan produk anda meningkat dan konsisten.
Tiada stok yang disimpan bermakna permintaan terhadap produk anda meningkat dan anda berjaya merendahkan risiko perniagaan anda.
5. Belajar ilmu pemasaran.
Walaupun anda berniaga secara online, anda rasa ramai orang akan melihat apa yang ada jual tetapi, dengan lambaan perniagaan online yang ada sekarang, perniagaan anda mungki tak dapat dilihat oleh orang lain.
Percayalah! Anda boleh mengukur keberkesanana posting anda di laman media sosial melalui berapa “Like” dan berapa “comment” yang anda dapat. Jika setakat 5 like dan asyik dari orang yang sama, nampaknya agak sukar untuk anda membuat jualan.
Pastikan anda belajar ilmu pemasaran mentor yang telah berjaya menghasilkan ramai usahawan-usahawan online.
 
oklah korang..
meh lah.. jadi ahli pakcik..

SAYA PUN PART TIME jer dah 9 TAHUN dah..
—�—


Ramai Orang TAK PERCAYA yang pakcik buat business Tupperware ini secara PART TIME.. 

Rata rata akan cakap dan tanya “kedai kat mana?” .. bila saya jawab.. kedai kat Handphone.. diorang semua terkejut. Diorang ingat pakcik buat FULL time.
.
Walau Part Time.. kerja dan usaha macam FULLTIME.. ko rase?
.
Setiap pagi Jam 6.00pg dah gerak g kerja dan punch out balik keje jam 6.00 ptg TERUS pakcik pakai UNIFORM TUPPERWARE ke Stokis dan Beli Tupperware yang orang order dan kembali ke Rumah untuk aktiviti riadah. Pendek kata 2-3 Jam sahaja sehari saya peruntukkan untuk Tupperware.
- tak lama pun buat part time nie.. nama pun part time..
.
Kalau kena pada Strategi dan caranya.. 2-3 jam sehari pun boleh jana pendapatan yang tinggi taw.. pakcik bukan nak cerita kosong. Komisen part time dah 6 kali ganda gaji pakcik sekarang nie.
.
Pastu .. ramai orang tanya lagi “komisen tupperware dah banyak.. KENAPA tak buat full time??”
.
Jawapan pakcik “suka hati aku lahhh..” hahahahahha
.
Kekadang kerja yang kita buat sebab cita cita mak ayah kita. Pakcik memang sayangkan profesyen pakcik nie. Pakcik memang akan happy bila kerja jadi cikgu dan pakcik buat keputusan untuk terus menjadi PENGAJAR di Kktm Petaling Jaya yang mana pakcik cintakan kerja pakcik ini..
.
Apa yang pakcik nak sampaikan..
“Pakcik yang sorang jer buat part time je boleh meletop macam nie. Kenapa korang buat FULL TIME sendunje macam tu.. “
.
jangan marah yer.. pakcik memang nak lezer korang.. bukan apa. Pakcik kesian kat korang.. dah la bergantung harap FULL TIME kat Tupperware nie.. tapi masih macam tu jer. Bila nak ada peningkatannya..
.
Sebagai rasa kaseh dan sayang kat korang.. pakcik akan ceritakan RAHSIA yang pakcik guna sepanjang 9 tahun nie..
.
nak tahu???
Kalau nak tahu Rahsia saya .. JOM hubungi pakcik lekas lekas..
.
.
kalau dialog tu membuatkan ada yang  TERGERAK dalam HATI anda nak berubah.. .. anda sebenarnya telah pun BERJAYA. Kena hubungi pakcik je tinggal utk pakcik guide korang.
.
Jom sama sama Niaga dengan TEAM POWER.. 
~ kita niaga online
~ kita lebarkan rangkaian
~ kita kongsi strategi perniagaan
.
Anda usaha kuat.. ANDA dapat !!
.
Jom click sahaja di sini —> bit.ly/syamputra

atau direct ke whats app saya

.
.

#eusahawan
#tupperwaremalaysia
#tupperwaresale
#niaga
#syamputrarazali

#pakciktupperware

No comments:

Post a Comment

IKLAN TENGAH