IKLAN

IKLAN TEXT

sudikan click untuk kekayaan saya

Team Power

Team Power
Team Power Tupperware
TUPPERWARE TEAM POWER

Jom sertai TEAM POWER untuk JANA PENDAPATAN dengan Business Tupperware. Buat Duit Tanpa Modal. Salah satu cara Bisnes Internet Paling Mudah Saya sedia membantu from zero to hero !! Call & Whats app 012-3993947 (Syamputra Razali) FB : Syamputra Razali Pakcik Tupperware Tupperware Malaysia; Syamputra Razali Tupperware; 2024; Nano Nature Water Filtration System; Tupperware Malaysia Katalog; Tupperware Catalogue;Tupperware Malaysia; Tupperware Katalog 2024

Friday, March 29, 2019

Class tupperware Online : khas buat team power untuk belajar maju dalam bisness tupperware

87% peratus orang bekerja tak suka apa yang mereka lakukan. - kajian di US

kenapa mereka tak suka kerja mereka? apakah mereka hanya kerja untuk cari

#PERHATIAN NEWBIE TUPPERWARE. JIKA ANDA MASIH BELUM CAPAI JUALAN RM10,000 dan MASIH TAK DAPAT 10 RECRUIT AGEN JUALAN.
.
BISNES TUPPERWARE ANDA MUNGKIN DISEBABKAN OLEH ;

1- Anda Tunggu dan lihat apa yang upline anda berikan. Kalau dia krik krik.. anda pun terus lena dibuai mimpi.. sudah ya keahlian expired dan hanya berputih mara tengok orang lain komisen lebat dan dapat melancong percuma. Paling best, anda makan hati kalau orang yang sama sama join dengan anda dah naik rank DIRECTOR. Anda macam tu jer..

2. Anda terlalu selesa dgn cara pemasaran 'old school' yg semakin hari semakin tepu! Masih lagi nak pergi dari rumah ke rumah jual Tupperware sedangkan banyak strategi yang lebih berkesan dan pakcik sendiri dah 8 tahun tak buat party dari rumah ke rumah. Peka gunakan media sosial dan perlu bijak menggunakannya.

3- Anda Tak tahu cara utk kira harga Tupperware lepas diskaun dan kira komisen serta magik yang ada dalam  katalog serta maksimakan keuntungan.. semuanya pakcik akan ceritakan melalui pengalaman z.. zml dah lama..

4- Tidak jelas dlm 'roadmap' bisnes.. Apakah target & halatuju bisnes yg nak dicapai? Anda sendiri tak mendalami produk knowledge Tupperware dan menkhinzir buta sahaja menjual. Manfaat yang terselindung disebalik bisness Tupperware anda masih kabur..

5- Anda keliru dan guna strategi apa dalam berniaga Tupperware. Walaupun dah pergi byk kelas marketing, tapi masih 'stuck' & blur tak tahu nak buat apa! Dilema ini harus dibuang supaya kita sentiasa berfikiran positif dan keep belajar dan terus belajar.

Yes.. inilah masalah majoriti usahawan / agen jualan Tupperware hadapi kat luar sana..

Rata2 akan mengadu ada masalah yg sama! Pakcik Tupperware sendiri pun dulu hadapi masalah ini. Namun, selepas dapat formula #TEAMPOWER , pakcik dah mudah untuk berniaga walaupun dalam keadaan goyang kaki dirumah..

Mungkin nampak macam biasa, tapi tanpa kita sedari inilah yg byk menyekat bisnes Tupperware mereka daripada terus grow & buat jualan jutaan ringgit! Sudahnya. Left group dan buat bisness baru dari bawah. Masa yang di spend untuk tupperware dulu.. hilang begitu sahaja tanpa sempat menuai hasil.

Haa.. anda pun ada masalah yg sama?

So macam mana nk solve kan masalah ini semua kan?

InsyaAllah pakcik akan dedahkan penyelesaian terbaik   base on pengalaman pakcik selama 10 tahun dalam berniaga Tupperware ini.  

Pakcik akan bincangkan solusi terbaik   masalah diatas ini dalam program terbaru saya iaitu "Class Tupperware Online" #CTO . Bukan itu sahaja, soal jawab apa sahaja yang menjadi persoalan akan pakcik jawab. Bebas bertanya dan kita bincang sama sama sampai faham.

Berminat nak belajar dalam #classTUPPERWAREonline @ CTO pakcik?

--> Klik Link dibawah 👇👇👇👇👇 Sekarang

www.wasap.my/60123993947/Class+Online+Pakcik+Tupperware+berbaloi+baloi

www.wasap.my/60123993947/Class+Online+Pakcik+Tupperware+berbaloi+baloi

www.wasap.my/60123993947/Class+Online+Pakcik+Tupperware+berbaloi+baloi

P/s Pakcik nak fokus beberapa orang sahaja dan bantu dia sampai dia dapat rank UP. Hanya yang ada hati yang qudus sahaja yang akan pakcik bantu. Hanya yang ada niat nak bejaya dan memang nak buat perubahan dan nak berjaya dengan business ini. Pakcik akan sanggup tak tidur untuk bantu dia sama sama cari sales dan recruit.

#PakcikTupperware
#TeamPower
#Classonline










No comments:

Post a Comment

IKLAN TENGAH