IKLAN

IKLAN TEXT

sudikan click untuk kekayaan saya

Team Power

Team Power
Team Power Tupperware
TUPPERWARE TEAM POWER

Jom sertai TEAM POWER untuk JANA PENDAPATAN dengan Business Tupperware. Buat Duit Tanpa Modal. Salah satu cara Bisnes Internet Paling Mudah Saya sedia membantu from zero to hero !! Call & Whats app 012-3993947 (Syamputra Razali) FB : Syamputra Razali Pakcik Tupperware Tupperware Malaysia; Syamputra Razali Tupperware; 2024; Nano Nature Water Filtration System; Tupperware Malaysia Katalog; Tupperware Catalogue;Tupperware Malaysia; Tupperware Katalog 2024

Wednesday, July 25, 2018

katalog Tupperware ogos 2018 : Mesti Tak Sabar Nak Tengok Kan..

Assalammualaikum..
pakcik nak cerita tentang katalog Tupperware Bulan Ogos 2018
Pastinya akan meletop dan menyebabkan ramai menangis..
semuanya akan dilancarkan di jubilee 2018 di setia city
Kalau ada yang berminat nak pergi jubilee.. pakcik ada tiket jubilee lagi..
JOM pergi !!


sekiranya u olz tak sabar.. boleh PM tepi pakcik dan pakcik akan bagi katalog bulan ogos yer..

ini pakcik nak buat promo untuk 26-31 julai 2018.. pasti meletop..
JOM  tengok..











Pengakuan Berani Penjual Tupperware Buat Duit Dengan Tupperware Hanya Part Time - Komisen Tupperwarenya Boleh beli 3 Rumah dalam Masa 2 tahun

Ramai sungguh yang terkejut bila mana pakcik (gelaran diri saya) boleh beli rumah dengan duit Tupperware. Malah 2 rumah yang pakcik beli dengan duit Cash hasil menabung komisen Tupperware selama 2 tahun.

RAMAI TAK PERCAYA

Itulah hakikatnya.. bila mana pakcik sekarang setiap hari menerima panggilan talifon dari orang yang TERDESAK nak duit dan nak meminjam duit hasil dari video pakcik dalam youtube ini..
meh lah kita saksikan..


hasil dari video ini.. , memang hidup pakcik didatangi dengan ratusan orang ingat pakcik nie BANK dan nak pinjam macam nak pinjam duit beli kacang depan sekolah.. mereka selama nak pinjam duit dan kalau pakcik tak nak bagi.. di maki dan di carutnya pakcik..

masa mula nak pinjam.. lidah tak bertulang dan memang baik.. suara lembut dan sopan.. bila pakcik bertegas tak nak bagi.. abis pakcik dimakinya.. masyallah..

PAKCIK DAH SERIK

sebenarnya bukan pakcik tak nak bagi mereka pinjam.. tapi pakcik nak mereka dapatkan pancing dan cari ikan sendiri.. dalam 100 orang yang mintak duit.. 98 pasti akan buat JANJI PALSU dan pastinya ada yang cakap.. nak pinjam sekejap.. sejam je.. (BOLEH CAYA KER?)..

Pasal pinjam meminjam nie pakcik dah serik.. pakcik sendiri dah banyak kali kena tipu sebab kesiankan orang.. last last.. kena tipu hidup hidup.. mengaku nak bayar esok.. terus dah hampir 5 tahun tak bayar bayar.. pakcik ingat orang HUTANG ngan pakcik.. sebab tu dalam ISLAM.. hutang ini tak leh bawak main..


Semua orang akan hadapi masalah kewangan. tak ada duit nak bayar itu ini.. semua akan sanggup buat apa sahaja.. ada yang sanggup bagi gambar bogel kat pakcik dengan harapan pakcik akan terpesona dan jadi buaya membeli badan dia.. nauzubillah

Memang sangat sangat menakutkan dan pakcik belajar macam macam dengan diorang.. diorang ini semua nak DUIT.. nak atasi masalah yang mereka cipta sendiri.. dan mereka dah tak nampak cara lain selain BERHUTANG.. bila pakcik tanya.. macam mana nak bayar balik.. mereka akan cakap.. saya janji saya akan bayar.. SOAL NYA... nak bayar bile.. dan paling best.. NAK BAYAR MACAM MANA..??



Mereka memang terdesak dan mereka sebenarnya ada satu penyakit.. iaitu MALAS.. bile pakcik cakap "Jangan malas kerja".. mereka akan cakap.. saya dah berusaha.. dan saya.. akan baayar duit pakcik.. Podahhhh  kekadang pakcik naik angin jugak.. diorang nie ada satu sifat yang sama.. iaitu sifat.. bertukar menjadi JAHAT.. kalau nak mintak hutang baik je.. tak bagi hutang terus jadi puntianak.. drakula semua ada.. hishhh

Pakcik sendiri dulu dikejar bank sebab hutang kad kredit RM18,000 yang tak terbayar.. kais pagi makan pagi dan duit gaji abis kat situ je semua.. memang pakcik rasa sangat sangat terbeban.. nak mintak kawan.. sekor kawan pun tak caya.. kalaupun ada.. mereka pun MISKIN..

TAK ADA DUIT .. CARIK la..

Meh pakcik nak cerita zaman pakcik start niaga dulu..


Inilah pakcik dulu dulu.. masa nie dah start pun niaga dan sampai sekarang pun kekadang pakai moto.. sebab kat Pj nie serba trafic jem.. pakcik ada Myvi tapi myvi asyik  buat hal je.. rosak itu dan rosak ini.. duit habis kat situ. last last pakai moto je.. senang.. 

Pakcik start dengan gunakan konsep bayar dulu full dan pakcik beli dan poast.. kiranya jadi runner.. untung kat situ.. sikit sikit.,. pakcik buat makan dan rolling modal.. memang dalam bank ada ( --- 0 --- ) telor.. tapi pakcik tak nak mengalah.. semua ujian Allah bagi dengan solution dan hikmah.. percaya.. pakcik mengorak langkah dengan jaja TUPPERWARE dimana sahaja.. sebelum pergi kerja jam 10 pagi masa tu.. pagi tu pakcik pergi niaga kat PASAR (bahaya niaga pasar) dan pakcik dapat kenal ramai orang dan barang pakcik boleh tahan abis la sebab orang pasar terdiri dari orang yang tak online.. Malam pun pakcik buat gerai tanpa payung kat tepi jalan penjaja HARAM (rainbow) kat danau kota.. kalau ada penguat kuasa.. abis semua lari lintang pukang.. memang masa tu nak jual sebotol eco botol pun rasa nak nangis..

lama lama pakcik dapat satu RAHSIA.. rahsia yang mana pakcik muncul sebagai TOP seller di Malaysia.. setelah 3 tahun dalam bisness ini..



Pakcik masa terima award ini rasa macam tak caya.. IT's ME.. wahh cakap omputeh.. dan itulah sebenarnya kejayaan yang sangat sangat manis dan pakcik dah ada lebih 7000 downline seluruh negara dan sangat sangat teruja sebab mereka juga ada keinginan yang sama...







Pakcik belajar banyak dari apa yang pakcik lalui dan pakcik tahu.. apa yang sebenarnya yang menjadi PUSH BUTTON pakcik sehingga pakcik tidur makan dan segala benda akan ingat nak cari duit

pendek kata business ini bukan HOBI..  pakcik niaga bukan MAIN MAIN






Pakcik sendiri tak sangka ALLAH berikan pakcik sales yang melambak lambak.. dan pakcik secara tak sengaja untuk dapat order macam nie..




Majalah pun cover cerita pakcik nie.. dimana sahaja.. alhamdulillah




Mdec sendiri dah terima kewujudan pakcik dalam area tupperware ini., dan ajak pakcik cakap on stage pentas eusahawan di PWTC

oklah.. pakcik letih nak menaip.. apa kata korang tolong pakcik.. whats app pakcik yer..
kita PM tepi yer..

012-3993947
012-3993947
012-3993947









No comments:

Post a Comment

IKLAN TENGAH