IKLAN

IKLAN TEXT

sudikan click untuk kekayaan saya

Team Power

Team Power
Team Power Tupperware
TUPPERWARE TEAM POWER

Jom sertai TEAM POWER untuk JANA PENDAPATAN dengan Business Tupperware. Buat Duit Tanpa Modal. Salah satu cara Bisnes Internet Paling Mudah Saya sedia membantu from zero to hero !! Call & Whats app 012-3993947 (Syamputra Razali) FB : Syamputra Razali Pakcik Tupperware Tupperware Malaysia; Syamputra Razali Tupperware; 2024; Nano Nature Water Filtration System; Tupperware Malaysia Katalog; Tupperware Catalogue;Tupperware Malaysia; Tupperware Katalog 2024

Tuesday, July 24, 2018

Tupperware One Touch Citarasa Malaysia Set : Special Edition Tupperware Malaysia

Assalammualaikum..

Pastinya anda semua akan tertunggu tunggu.. bile Malaysia nak jual keluaran Tupperware signature Malaysia.. dan Tupperware US dah pun mendengar idea hebat ini sebab Malaysia antara pembeli yang paling banyak Tupperware didunia walaupun negara kecil sahaja.


Item ini sangat sangat nice.. sebab ada 3 pcs dalam 1 set..
ada 2 pcs OT 1.4 liter dan 1 pcs 3.0 liter yang cukup cantik design dan design yang di printed di OT yang transperence ini..

Ohh ya.. sebelum tu.. saya perkenalkan diri saya.. " PAKCIK TUPPERWARE"
salam kenal pada yang baru kenal pakcik..
Pakcik stay di Petaling Jaya dan mempunya 7000 orang downline seluruh Malaysia.. Pakcik dah pun 9 tahun dalam bisness ini dan mempunya lebih 100 orang leader dalam pasukan niaga yang di gelar TEAM POWER. Team Power atau TP dah pun mempunya ahli diseluruh malaysia dan setiap negeri mempunyai Director dan jumlah sales bulanan TP adalah sekitar RM500 ribu sebulan.



Pakcik juga nak maklumkan.. pakcik adalah LELAKI pertama yang mendapat kereta HONDA CIVIC yang bujang lagi beruban di Malaysia.. yang lain couple laki bini.. nak buat macam mana.. jodoh belum sampai..

Pakcik juga pemenang award rainbow Tupperware 2013, 2014, 2015 dan merupakan Executive director didalam Tupperware.. Namun begitu, pakcik sangat suka mendapat msg secara personal dari team pakcik.. pakcik suka orang yang berani dan rajin.. berani membuat perubahan dan berani untuk menjadi lain dari yang lain..



Pakcik sangat sangat nak mencari ORANG BARU untuk pakcik sama sama share apa yang pakcik buat dengan Tupperware sehingga berjaya membeli rumah secara CASH rumah kedua dan ketiga.. alhamdulillah..baru baru ini.. pakcik dah pun buat house warming untuk umah pakcik di taman medan dan sangat sangat rasa syukur atas nikmat yang ALLAH bagi.. pakcik cerita ini bukan untuk bangga diri yer.. tapi pakcik nak share kegembiraan..

Ini rumah pakcik yang baru.. serba serdehana dan tempat pakcik start buat party minggu ini..







Ohh ya.. lupa plak nak cerita pasal One Touch yang diburu semua orang ini.. alhamdulillah.. pakcik dalam 100 set dari HQ dan pakcik nak buka untuk anda semua dapat seorang satu set sahaja,.. concept sapa cepat dia dapat..












Ini lah item yang sangat laku dan laris sampai terlajak laris.. memang item yang sangat hebat ini berharga RM89.90 sahaja.. kalau anda jadi ahli ia hanya 67.50 sahaja.. memang sangat sangat dasyat dan meremang rasanya bile tengok harga semurah itu..

jadi pakcik nak offer kepada korang semua yang nak buat koleksi yang hebat ini.. Untuk pengetahuan semua.. ONE TOUCH ini adalah kedap udara dan kedap cecair (air) dan sangat sangat sesuai kalau letak apa sahaja barang yang tak boleh bernafas.. macam durian... memang tak kuar bau.. tapi tak leh letak lama sangat.. dia kuar gas.. jadi.. boleh sehari dua..

pakcik guna letak kerepek sebab sangat sangat tahan lemau dan kueh rasa sangup lagi.. ini lah kehebatannya.. yang sekali tekan je dah tutup.. bukak pulak.. tekan tengah dan bukak.. teknolgi yang hebat ini memang tak ada tandingan.. apa kata korang dapatkan 1 set untuk simpanan koleksi anda semua..

ohh ya.. memandangkan ramai yang contact pakcik dan nak beli.. pakcik syaratkan siapa yang jadi ahli dengan pakcik sahaja bulan ini akan dapat.. yang penting dia kena ahli baru pakcik.. yang daftar bulan nie.. sekali set ini dapat..


Dengan hanya RM149 sahaja.. telah melayakkan anda dapat 1 set item yang istimewa ini..
mudah je kan..
korang nak daftar ahli.. boleh call pakcik 012-3993947

ohh ya.. nak share something.. harap jangan terkejut.. sebab ramai orang cakap pakcik propa tak ada stok.. nahhh pakcik buktikan suku stok dari yang pakcik ada..









Ok.. Pakcik share video untuk anda semua..
apa apa pun.. selamat berkenalan untuk semua.. boleh whats app pakcik yer 
012-3993947

fb pakcik bit.ly/syamputra  atau carian : Syamputra Razali TP

https://youtu.be/b0l0CPNKvj4




No comments:

Post a Comment

IKLAN TENGAH