IKLAN

IKLAN TEXT

sudikan click untuk kekayaan saya

Team Power

Team Power
Team Power Tupperware
TUPPERWARE TEAM POWER

Jom sertai TEAM POWER untuk JANA PENDAPATAN dengan Business Tupperware. Buat Duit Tanpa Modal. Salah satu cara Bisnes Internet Paling Mudah Saya sedia membantu from zero to hero !! Call & Whats app 012-3993947 (Syamputra Razali) FB : Syamputra Razali Pakcik Tupperware Tupperware Malaysia; Syamputra Razali Tupperware; 2024; Nano Nature Water Filtration System; Tupperware Malaysia Katalog; Tupperware Catalogue;Tupperware Malaysia; Tupperware Katalog 2024

Monday, July 23, 2018

Macam Mana Saya Dapat Income 5 angka Hanya dengan Jual Bekas Plastik Tupperware : Buat duit dengan mudah tanpa modal

Assalammualaikum


Dulu.. kalau dapat untung 100-200 pun dah rasa nak meloncat..
tapi kalau gaji sebulan 5 angka 20-30k.. agak agaknya.. macam mana perasaan yer
.
Macam tu la yang pakcik alami dan rasai masa awal awal masuk dulu..
macam mustahil nak dapat income berppuluh ribu sebulan dan rasa perlu jadi anak sultan baru kaya.. atau anak angkat menteri..

Sekarang bila Allah bagi kenikmatan itu hasil usaha yang istiqamah.. memang sangat sangat rasa TAK SANGKA.. dan formula ini harus pakcik duplicate kat saya yang nak belajar dengan pakcik.. memang amazing kan
.
Pakcik start bukan ada duit pun dalam bank.. ada pun Rm10 jer.. dan kini.. Pakcik sendiri terkejut dengan apa yang ada dalam bank pakcik setiap bulan 5 angka dan pakcik syukur atas pemberian reseki ini..



GAJI BARU MASUK.. MAGIC.. ESOK DAH ABIS ??
-------------------------------------------
Itulah yang PAKCIK alami 9 tahun lepas bila mana pakcik terlalu selesa dengan apa yang pakcik ada.. gaji yang banyak pun boleh habis.. sekelip mata.. ye la.. ada emegency itu.. ini.. ada nak guna itu.. ini.. TUP TUP.. Tinggal RM10 hinggit.
.
NAK Makan apa sampai bulan depan..
Nak berikat perut boleh je.. ala ala makan berjimat sebijik sehari nasi.. pastu tidur berangan kawen ngan puteri RAJA.. Bila bangun.. ada orang call " Encik SYAM.. Tunggakkan masih belum bayar ker?.. bile boleh BAYAR?" bank call sebab hutang kad kredit banyak gile..
.
Syukur lah pakcik berjumpa dengan bisness ini dari kakak pakcik yang pakcik sayang Azmirarazali Azmirarazali.. terus meletop letop.. memang Allah tu maha adil kan.. ada je jalan penyelesaian yang dia tunjuk dan bentangkan depan kita.. dan selama 9 tahun pakcik makan duit dari niaga Tupperware nie.. dan dapat plak sebijik kereta HONDA CIVIC company bagi .. dan duit komisen yang pakcik simpan tu.. memang pakcik berbangga dapat beli rumah sampai 3 bijik.. Memang ajaib kan.. Niaga Bekas Plastik pun boleh beli rumah..
.
Pakcik dapat bayangkan kalau pakcik tak berubah dulu dulu.. mungkin pakcik akan terus meminjam orang.. berhutang sana,. hutang sini dan tutup sana .. tutup sini.. memang sangat sangat tragis..

Kini.. kehidupan pakcik dah bertukar 360 darjah.. pakcik dapat beli barang yang pakcik idamkan.. ruang tamu yang ada sofa dan air cond.. dapor yang lengkap ngan perkakasan.. dan bilik tidur yang empuk.. bila pergi kerja terasa semangat..















TAK ADA MODAL??
Inilah soalan yang pakcik keluarkan dulu dulu.. sama la kan.. soal modal sebenarnya mainan fikiran aja.. TANPA modal pun boleh buat bisness.. Pakcik hanya mahukan korang ada 1 modal yang wajib dalam diri iaitu "RAJIN & TAK GIVE UP".. kalau modal tu ada.. modal duit tu ada je caranya nak dapat.. pakcik akan share semua kat GROUP whats app pakcik dan jom click dibawah ini untuk join group pakcik tupperware.. salam kenal untuk semua..


#pakciktupperware
#tupperwaremalaysia







No comments:

Post a Comment

IKLAN TENGAH