IKLAN

IKLAN TEXT

sudikan click untuk kekayaan saya

Team Power

Team Power
Team Power Tupperware
TUPPERWARE TEAM POWER

Jom sertai TEAM POWER untuk JANA PENDAPATAN dengan Business Tupperware. Buat Duit Tanpa Modal. Salah satu cara Bisnes Internet Paling Mudah Saya sedia membantu from zero to hero !! Call & Whats app 012-3993947 (Syamputra Razali) FB : Syamputra Razali Pakcik Tupperware Tupperware Malaysia; Syamputra Razali Tupperware; 2024; Nano Nature Water Filtration System; Tupperware Malaysia Katalog; Tupperware Catalogue;Tupperware Malaysia; Tupperware Katalog 2024

Monday, August 6, 2018

AKU PUN BOLEH !! : Semangat menjadi jadi lepas balik Jubilee Tupperware 53

Assalammualaikum..
berakhirlah sudah segala ceritera Jubilee 2018 yang berlangsung di Setia Alam Convention Centre.
Memang bagi pakcik.. senang nak pergi .. tak ada trafic jem dan nak cari kete pun senang sebab dekat dan parking besar.. walaupun ada juga kekadang geram nak bayar parking beratur panjang dan toiletnyer 1 je.. tu ala ala geram plak bile memikirkannyer.. tapi overall senang dan dipermudahkan..

Tahun 2018.. pakcik dengan delegasi seluruh Malaysia ada 37 orang dan sgt sgt meriah
thanks semua..

Kenapa ramai sangat suka jadi ahli tupperware?
Apa istimewanya jadi ahli Tupperware nie?
Bukan setakat boleh beli tupperware untuk kegunaan diri sendiri dan dapat diskaun extra 25%, tapi sebenarnya
Tupperware boleh membantu anda menjana pendapatan sampingan. Pakcik nak bongkar rahsianya..
Untuk anda yang masih tercari-cari peluang perniagaan dari rumah atau suri rumah ingin bekerja dan berniaga dari rumah. Jom sertai #pakcik Tupperware. Pakcik akan guide anda hingga berjaya. Semua terletak ditangan anda.. pakcik akan bantu yang ingin membantu diri mereka sahaja

Ok, pakcik ceritakan bagaimana perjalanan perniaagaan atau berbisnes dengan Tupperware.
Firstly, korang kena pilih upline atau orang atas anda yang betul-betul komited dengan Tupperware macam pakcik. heheheh
Jangan pada mula je hangat-hangat tahi ayam, lepas anda join, upline buat tak tau. Ye lah.. ada je kat luar sana UPLINE yang menawarkan macam macam.. last last.. dia pun ke laut.. pakcik dah 9 tahun dek oii.. memang inilah periuk nasi pakcik.. sah sah.. pakcik akan bantu korang yang nak meletoppp sampai berjaya
So PILIH UPLINE yang betul-betul boleh dipercayai dan boleh membantu dan memberi semangat untuk anda berniaga. Upline pakcik bukan calang calang.. NOMBOR 1 di Malaysia dah 9 tahun dah..  Shireen Tan… memang itulah sifu pakcik..



Alhamdulillah sejak saya join tupperware, pakcik ada ramai MENTOR yang sangat-sangat membantu
dan memberi semangat untuk lebih berjaya. Dulu pun pakcik terkial kial jugak.. alhamdulillah.. kekuatan semangat yang luar biasa dan hasilnya juga luar biasa. Semuanya rezeki Allah, sikit atau banyak pakcik tetap bersyukur. Yang penting jangan putus asa dipermulaan. Usaha, tidak putus asa dan tawakal.
Pada semua downline pakcik, alhamdulillah pakcik cuba berikan yang terbaik untuk anda.. 25 jam sehari.. lebih sejam pakcik dapat dari masa doremon. Yang berjaya akan membantu orang lain pula. Inilah duplikasi. Kejayaan itu datang samada secara offline dan online. Apa yang pakcik harapkan dari downline pakcik, rajin-rajin bertanya dan keep contact supaya matlamat kita untuk menjana pendapat keluarga SUCCESS!. Pakcik suke orang bertanya dan pakcik suke orang yang berani buat kelainan..



Lepas je anda berjaya mendaftar sebagai ahli Tupperware, bermakna ini langkah ke-2 anda selepas memilih upline yang betul. Walaubagaimanapun, anda perlu mengaktifkan keahlian anda dengan pembelian sebanyak RM150 dalam masa 22 hari selepas pendaftaran. Beli sahaja apa apa dengan harga retail sebelum ditolak 25% diskaun.

Setelah anda mengaktifkan keahlian bermakna anda sudah berada di level Consultant Tupperware.
Di level ini anda layak menerima diskaun 25% dari setiap pembelian barangan tuppeware. Bermakna anda akan untung 25% dari jualan Tupperware kepada rakan-rakan.

=======================
Step3 : Level Senior Consultant
=======================









Komisyen bagi senior consultant adalah sebanyak 3% hasil total downline sales. Komisen ini Company yang bagitahu.. namun.. kena ucap terima kasih kat downline jugak.. harus nanti belanja minum..
Pakcik bagi contoh. Downline A telah membuat sale bulanan sebanyak RM1000 dan downline B sebanyak RM3000. Jadi komisyen yang akan anda terima adalah

Komisyen= total sale downline (harga runcit) x 75% x 3%
= (RM3000+RM1000) x 75% x 3%
= RM90.00

ini hanya lah komisyen. belum lagi untung yang anda sendiri yang menjual dengan harga runcit kepada kawan-kawan. Itu namanya untung runcit iaitu untung diskaun 25%. Untung komisen adalah untuk yang tak Nampak iaitu untung komisen.


===============
STEP 4: DIRECTOR
===============
Tahap ni memang semua orang sangat-sangat impikan. Tapi untuk menjadi director anda akan ditest sedikit. Ini yang dipanggil DIQ. Apa itu DIQ tu? DIQ adalah Director In Qualification. Macam class peraliharan sebelum nak jadi director.. DIQ nie boleh sebulan (fast track) atau pun 2 bulan.. lepas lengkap dan lulus DIQ nie.. baru lah dimahkotakan sebagai DIRECTOR.. meletop kan..

Director In Qualification.
1. Syarat perlu dipenuhi dalam masa 2 bulan atau kurang dari 2 bulan
2. Mendapat minimum 6 orang downline di garisan GEN 1
3. Mendapat minimum 15 orang downline dari jumlah GEN 1 +GEN 2 + GEN3 (mana mana gen boleh)
4. Jumlah pembelian (harga runcit) mencapat minima RM14,000 atau lebih.

Jadi bila anda dah past test 4 syarat di atas anda layak untuk jadi Director.




Keistimewa Director
Untuk suri rumah, penjawat awam, pelajar universiti yang ingin mencari peluang perniagaan dan menjana duit sampingan. Dah tentu anda ingin menjadi Director kan?
Istimewanya sangat-sangat level Director ni anda akan mendapat 4% daripada total dowline sale. Lagi ramai downline anda, lagi banyak yang akan anda dapat. Jadi, untuk dapat ramai downline tu kena la buat promotion dan freegift for new member yang akan register. Barulah ramai orang tertarik  nak jadi ahli kan?



Jom kita tengok apa beza director dan consultant dalam Tupperware
Berdasarkan gambar yang pakcik bagi tu.. kalua jadi orang biasa (senior consutant) akan dapat  RM225 sahaja.. kalua jadi director akan dapat lebih banyak iaitu DOUBLE iaitu RM450. Usaha yang sama.. tapi ganjaran berbeza..

Best kan? siap ada percutian ke luar negara. Dapat kereta honda lagi dari tupperware. Pakcik merupakan penerima HONDA CIVIC pertama lelaki dan bujang.. meletop kan.. Belum campur cash money lagi tu. Dan dapat duit petrol 1500 setiap bulan.



Amacam? berminat kan.. nak join?
Jom sms/whatsapp/pm pakcik (syamputra razali) 012-3993947
www.wasap.my/60123993947/Daftar+Ahli+Dengan+Pakcik+Tupperware
.www.wasap.my/60123993947/Daftar+Ahli+Dengan+Pakcik+Tupperware
.
#pakciktupperware
#tupperwaremalaysia
#syamputrarzali

pakcik sedia membantu anda

No comments:

Post a Comment

IKLAN TENGAH