IKLAN

IKLAN TEXT

sudikan click untuk kekayaan saya

Team Power

Team Power
Team Power Tupperware
TUPPERWARE TEAM POWER

Jom sertai TEAM POWER untuk JANA PENDAPATAN dengan Business Tupperware. Buat Duit Tanpa Modal. Salah satu cara Bisnes Internet Paling Mudah Saya sedia membantu from zero to hero !! Call & Whats app 012-3993947 (Syamputra Razali) FB : Syamputra Razali Pakcik Tupperware Tupperware Malaysia; Syamputra Razali Tupperware; 2024; Nano Nature Water Filtration System; Tupperware Malaysia Katalog; Tupperware Catalogue;Tupperware Malaysia; Tupperware Katalog 2024

Wednesday, August 15, 2018

Macam Mana Nak Jadi Ahli Tupperware ??

Assalam semua




Hari ini Pakcik nak promote untuk anda semua yang nak buat perubahan dalam hidup..
berapa lama lagi nak tunggu..



BERANI BERUBAH !!
- Pakailah Baju SEMANGAT hari ini dan buatlah perubahan yang kecil.. KEBERANIAN membuat Perubahan akan membawa anda merasai nikmat perubahan yang BESAR. Yang membezalan seseorang samaada BERJAYA atau sebaliknya adalah “TINDAKKAN @ Action”. Fast action fast result..
.
#abamchamsemangatgilehariini
#semangatlainmacam
#tupperwareteampower


MANA NAK CARI DUIT NIE?
-----------------------------------------
Masa Raya.. balik umah mak @ mak mertua kena lah spend beli macam macam.. Anak buah ramai kena bagi duit raya .. tak bagi nanti mak ayah dia menjeling plak.. Balik Kampung naik kete.. nak jugak bayar tol walaupun diskaun separuh harga.. minyak plak macam air.. pastu.. nak makan buka puasa dan paling pening.. nak beli baju raya.. anak nak yang chantek je.. baju tahun lepas.. tak nak plak.. kalau tak beli.. kesian plak..
Memang MASALAH DUIT ini adalah rantai yang menjadi belenggu kita semua..
KENAPA kita TAK ADA BANYAK DUIT?
Orang kata.. ulat dalam batu pun boleh hidup.. prinsip orang miskin.. sebab tu bile hidang BATU.. dia tak nak plak telan..
DUIT ini adalah medium pengantara kita kat dunia.. kita bukan nak BERTUHAN kan duit.. tapi kita perlukan DUIT untuk kelangsungan kehidupan.. TERGAMAK ke tengok anak makan ikan masin nak kuah minyak ikan.. tergamak ke nak biarkan anak jadi pengemis sana sini makan kueh raya umah orang macam pelahap tak jumpa makanan..
KALAU TERGAMAK... memang korang MAK AYAH TAK GUNA !!
Dah cuba niaga tapi tak laku?.. Korang cuba tu berapa jam?? korang niaga ALL out ker?.. ada jemu atau putus asa..
.
KEPALA KASI betul kan.. Kejayaan bukan datang sehari.. Hari ini masuk esok jadi JUTAWAN.. itu main nombor ekor la.. makan duit haram..
ABAM sendiri.. makan kerak nasi sebelum nak jadi macam sekarang.. alhamdulillah.. USAHA BERTERUSAN tanpa kenal JEMU.. abam ada target !!.. target nak Berjaya.. Laut bergelora.. langit berpetir.. ribu taufan.. semua kena harunginya.. sebab itu adalah lumrah orang Berjaya..
Hari ini abam rasa abam dah ada pun strategi yang abam dapat dari pengalaman sendiri.. pengalaman bertahun.. abam akan share supaya anak anak abam semua.. akan berniaga secara lebih mudah dan berkesan..
Fuh… jangan terasa hati ya.. abam memang sengaja..
Nahh… ini number abam.. 012-3993947
Click sahaja bile dah sedar diri dan nak start niaga.. kalua masih tak mahu.. terus kan dengan kehidupan korang tu.. abam tak terdaya lagi nak memujuk..
Cuma satu abam nak pesan..
NAK BERJAYA MEMANG TAK ADA PERKATAAN “MALAS” atau menunggu reseki bergolek dan melayang depan muka. HATI KATA NAK.. tangan berpeluk tubuh dan kaki bergoyang.. reseki nak masuk pun takut.. Mana USAHA??
.
Dah 9 tahun rutin abam sama macam dulu dulu start niaga. abam tak pernah rasa selesa dengan aa yang abam dapat malah misi abam lebih luas iaitu Membantu yang NAK dibantu.. abam yakin.. reseki adalah bermula dengan ACTION dan itulah langkah pertama seiring dengan doa mohon dipermudahkan reseki ini..
.
Abam akan terus berjuang. apa apa pun yang berlaku.. jalan dihadapan perlu kita lari sekuatnya untuk kedestinasi.. Dalam kamus hidup yang tak panjang ini dan tak kekal ini.. ciptalah kesempurnaan hidup dan berbaktilah pada mak ayah dan keluarga..
.
Abam ada misi yang seterusnya.. Terima kasih yang support abam ya.
Untuk yang nak masuk ahli nak jadi agen jualan Tupperware.. welcome dan click sini untuk daftar ahli ya.




No comments:

Post a Comment

IKLAN TENGAH