IKLAN

IKLAN TEXT

sudikan click untuk kekayaan saya

Team Power

Team Power
Team Power Tupperware
TUPPERWARE TEAM POWER

Jom sertai TEAM POWER untuk JANA PENDAPATAN dengan Business Tupperware. Buat Duit Tanpa Modal. Salah satu cara Bisnes Internet Paling Mudah Saya sedia membantu from zero to hero !! Call & Whats app 012-3993947 (Syamputra Razali) FB : Syamputra Razali Pakcik Tupperware Tupperware Malaysia; Syamputra Razali Tupperware; 2024; Nano Nature Water Filtration System; Tupperware Malaysia Katalog; Tupperware Catalogue;Tupperware Malaysia; Tupperware Katalog 2024

Thursday, August 16, 2018

Daftar Ahli Tupperware Secara Online dengan Pakcik Tupperware


Assalammualaikum
Ramai yang suke beli tupperware tapi x tau apa kelebihan join ahli dan beli tupperware. Ada pulak yg x nak jadi ahli dgn alasanya:
1) Beli online pun ada yang jual harga ahli.
2) Beli pun bila ada yang berkenan saja.
3) Tak minat nak bisnes. Lagipun tak suka cari orang dan tak ada ramai kawan.
4) Tak ada modal.
5) Banyak persaingan.
Tapi nak extra income.. alasan penuh dalam mulot
OK. Alasan tu semua cukup common dikalangan agen. Kenapa? Sebab bila orang-orang ni dapat duit dan dapat macam-macam hadiah, lebih-lebih lagi DIHARGAI....

BOOOOM! kebabooommm meletop
Terus semua alasan tu terbakar!
Kenapa saya cakap macam tu?
Baca di bawah dan fikir2kan adakah kita mahu beli tanpa menjadi ahli.

1) Orang tak tahu yang bila mereka beli dengan dealer lain, mereka tak dapat poin sales yang boleh dikumpul untuk dapat macam-macam jenis peluang. Ada yang boleh dapat gift, ada yang dapat dihargai sampai naik pentas, ada yang dapat melancong ke luar negara dan ada juga yang dapat kereta! pakcik dapat dah semua tu..
- "Alah, akak pun selalu dapat gift bila beli dengan Cik tu...". Ini pun ayat biasa. Tapi bila anda jadi ahli, anda boleh datang stokis sendiri untuk pilih atau dapat lebih banyak dari apa yang sepatutnya anda dapat.

2) Ada sesetengah orang beli yang berkenan saja. Selalunya yang jenis beli sikit. Tak kurang juga, jenis pembeli macam ni ada yang jenis demand gift.
Sebenarnya dealer ada lebih byk hadiah bile dapat menjual dan dapat byk hamper dr upline2.Tapi anda perlu tahu, stok Tupperware ni cepat habis dan laris. Jika anda nak beli yang berkenan, daftarlah. Supaya anda up-to-date dengan promosi terkini!
Jangan bila dah habis waktu kempen baru sibuk nak mencari. Sebab bila habis waktu kempen biasanya memang susah nak cari harga murah. Lagi-lagi rare items.

3) Sebenarnya, bukan ramai tak minat bisnes. Tapi malas nak bisnes. Kenapa? Sebab semu orang suka duit. Siapa tak suka kan? Bila dah malas, secara automatiknya, malas nak cari orang dan tak akan ada ramai kawan. Biasanya orang yang macam ni dia suka bazirkan hidup dia.
Kenapa? Sebab facebook dia penuh dengan status updates yang ala-ala melayan jiwa. Mengeluh, merintih, berpuitis,bermadah, tapi apa pun tak ada! Kita tukar mind set kita..dari suke bace hidup2 org dlm fb/ membeli brg dr fb..apa kata kita menjual utk tambah duit family kita. kan lagi bagus

Cuba kalau update status di facebook atau twitter, instagram dan seumpanya tu boleh mendatangkan hasil. Guna media sosial untuk bisnes dan berkenalan dengan ramai orang. Boleh buat banyak perkara dalam satu masa. Manalah tahu ada rakan, atau rakan kepada rakan, atau sedara mara atau rakan kepada saudara mara tu yang berkenankan?? Bila dah dapat duit komisen jualan yang pertama mulalah tersenyum dan nampak peluangnya. Tu belum kira bonus belian downline lagi... Hehehe!

Tak pandai tak apa! Saya akan ajarkan anda bagaimana nak dapat komisyen dalam tempoh 48 jam!
4) Pasal modal ni memang saya tak nafi. Ramai kekurangan modal. Kerana itu, Tupperware Malaysia memberi banyak pilihan modal. Anda boleh mulakan bisnes ini dengan modal serendah RM73.50 sahaja. utk daftar keahlian shj. dah tak ada GST..

5) Persaingan wujud di mana-mana. Kenapa anda nampak sekarang ramai dealer baru muncul?
Jawapannya, sebab mereka nampak peluang. Sebab permintaan secara online tinggi!
Hari ini orang sibuk bekerja. Yang benar-benar bijak sahaja akan survive. Siapa yang rajin ke stokis pasti dapat banyak untung! Kenapa? Sebab ada yang dah jadi ahli malas ke stokis. Jadi mereka beli dengan siapa? Tak lain tak bukan, dengan dealer yang rajin ke stokis lah.

Bila anda jadi dealer, distributor atau ahli. Anda dapat manfaat sebagai seorang collector yang minat Tupperware dan sebagai peniaga atau usahawan Tupperware.
Daftar keahlian anda sekarang.. Hari ni daftar terus dapat hadiah free dari ROhaya tupperware. cube bayangkan klu anda buat jualan berbulan2..berapa byk hamper yg akan penuhi rumah anda...sy dah buktikan dgn gmbr2 yg sy update sblm ni.. adakah kita nak lepaskan peluang ni pada org lain?

sebarang soalan/join ahli boleh terus click www.wasap.my/60123993947/joinahlitupperware
======================= FAEDAH KEAHLIAN TUPPERWARE bersama TEAM PAKCIK (TP) - Team Power ======================= 1.✔ mendapat FReegift tupperware exclusive sebagai ahli yg mendaftar bersama Pakcik Tupperware 2.✔ Mendapat katalog dan flyer promosi percuma setiap campaign yg akan di pos ke alamat rumah anda. Diposkan oleh Pakcik TUpperware. xperlu beli di stokis setiap bulan
3.✔ Freegift / hamper mingguan kepada ahli Pakcik Tupperware yg berjaya membuat pembelian melalui challenge mingguan dalam group Ahli Pakcik Tupperware
4.✔ mendapat KAD DISKAUN 25% untuk semua brgan tupperware di seluruh stokis msia termasuk S&S 5.✔ mendapat KOMISEN (sebahagian duit anda dikembalikan semula kepada anda) terus ke akaun bank anda oleh HQ sekiranya anda buat pembelian rm500 pada bulan tersebut. 6.✔ mendapat REBATE untuk pembelian barang-barang nutrimetics 7.✔ mendapat VOUCHER penjimatan 8. ✔ mendapat SMS ALERT/email utk promosi khas yg tiada dlm katalog/flyer (utk ahli yg berdaftar shj) 9. ✔mendapat SAMPLE produk-produk baru 10. ✔ mendapat HADIAH BARANGAN TUPPERWARE SECARA PERCUMA sempena promosi or acara tertentu 11. ✔dapat menyertai PERTANDINGAN dianjurkn oleh Tupperware yg menjanjikn Tupperware percuma, wang tunai & pelbagai hadiah lain lg kpd pemenang 12. ✔ JEMPUTAN untuk majlis jualan berpatutan & lelongan Tupperware di stokist-stokist seluruh Malaysia. 13.✔mendapat REDEEM REWARDS.kumpul sticker produk tertentu utk claim FREE TUPPERWARE 14.✔SAMPLE produk-produk baru. Boleh join event/program Tupperware di seluruh Malaysia yang diadakan setiap tahun seperti ; ❥Party Tupperware, ❥Peluang melancing bersama Star Trip (semuanya sponsor by tupperware) ❥Peluang dapat a honda percuma tajaan tupperware ❥Director Recognition Rally (ada jualan murah semasa event ni), ❥Tupperware Carnival (adajualan murah juga semasa event ni) & ❥Tupperware Jubilee (ada jualan murah, free gift for attendees & cabutan bertuah bernilai sehingga RM150k)


Jenuh nak explain kan..



Ini step nak masuk daftar ahli..





OK NOW pakcik nakfokuskan macam mane nk growth bisnes dan mendapat komisyen yg banyak dalam masa yang singkat

biasa org baru yg nak start bisnes akan tanye "klu join bisnes...brp komisyen yg kita dapat".
 soklan ni pakcik sndr x penah terpikir nk tanye . pakcik main redah je buat dulu dulu. hebat sgt ke kita nak tau komisyen orglain. mcm gaji..x logik kita nak tanye gaji org kan 😁😁

tapi hari ni pakcikbukan nk share tentang komisyen. tp nk share performance pakcik dr sign up ahli smp skrg... jd klu kawan2 nk tau brp komisyen yg pakcik terima..cube target brp sale yg kita nak untuk capai brp byk komisyen yg kita nak. pakcik takut riak plak kalau pakcik cakap pakcik dapat 5 angka.

ini adalah jualan sale team pakcik shj (tidak termasuk director yg telah pakcikdevelope) dan ahli yang join pakcik setiap bulan. 
*recruit bermaksud kawan2/customer yg berjaya kita ajak join sebagai ahli dalam tupperware brands

bulan pertama kosong..buat personal sale je dan pakcik belajar macam mana nak dapat sales lepas tu..




Knp perlu recruit

1. Bile recruit, ahli baru akan mula beli tpw. 

Cth: sblm ni Ani adalah peminat fanatik tpw. Ani slalu beli brg dgn Aminah. Aminah jual dgn harga katalog pon ani tetap akan beli. 1hari Ani jmp mamat. Mamat ajak ani join ahli dgn mamat..lepas ni terus beli dgn harga ahli kata mamat pd ani. Sejak dr tu aminah dah hilang customer die (ani,) utk beli tpw sbb ani dah beli guna id sndr. Yg untung adalah mamat (setiap kali ani beli, mamat dpt komisyen) dan ani (dah join ajli terus dapat less 25%).

Oleh kerana umi fokus.menjual tp x nk ajak customer join ahli..umi hilang regular customer dan x boleh develope team bisnesnya

2. Asah skill downline utk bisnes.

 Dlm 10org yg kita ajak join ahli, x semua 10org berminat utk bisnes.

Bile die join ahli, tugas kita adalah beritahu peluang yg ada dlm tpw. Jgn fikir die suri rumah confirm join ahli utk diri sndr je, xde modal nak bisnes so x perlu ajar. ⛔jgn cpt menilai org.

Ajar dan dlm masa yg sama tackle mcm.mane nk bg ahli kita minat utk bisnes tpw. Tunjuk record2 kejayaan yg kita dah capai utk yakinkan ahli bru

3. Develope people, people will develope bisnes. 

Jgn fikir apa yg kita buat hari ni utk dpt hasil hari esok. Tp usaha hari ni utk hsil pd masa akan datang.

Cth: aya nak jadi 1star. Aya ajar kakakk aya buat bisnes sama2. Tibe2 kakak pon minat..dan kakak terus jdi director.

✍kakak jadi director, aya jadi 1star director..dan kakak terus target jadi star director jugak..jd team aya pon makin berkembang

4. Dlm 10org sbln kita recruit..x semestiny 10org akn beli tpw setiap bln.
 Jd klu kita hanya ada 10org dlm pasukan..1je mgkn akan beli brg utk bln ni.
Tp klu kita ada 400org dlm pasukan..mgkn 40org akn belk tpw bln ni
Jadi kene recruit brp ranai yg boleh. bile dah recruit jgn lupa ajar kan step mula bisnes (part 1) yg aya dah kongsi sblm ni

knp kita perlu ajak downline ke stokis??
sebab :
1. downline kenal nama item2
2. tau cara nak buat order di kaunter, tau stock apa yg ada dan tak de
3. belajar mcm mane nk beli brg pwp dan set level
4. belajar cara beli dan kemudian explain pada downline yg akan join ahli mcm mane nk beli brg di stokis
5. pengalaman dan kenal stokis
6. tau saiz2 brg dan warna. senang nk explain kat cust
7. tau promosi terbaru. ada katalog baru, ada flyers etc

5 comments:

IKLAN TENGAH