IKLAN

IKLAN TEXT

sudikan click untuk kekayaan saya

Team Power

Team Power
Team Power Tupperware
TUPPERWARE TEAM POWER

Jom sertai TEAM POWER untuk JANA PENDAPATAN dengan Business Tupperware. Buat Duit Tanpa Modal. Salah satu cara Bisnes Internet Paling Mudah Saya sedia membantu from zero to hero !! Call & Whats app 012-3993947 (Syamputra Razali) FB : Syamputra Razali Pakcik Tupperware Tupperware Malaysia; Syamputra Razali Tupperware; 2024; Nano Nature Water Filtration System; Tupperware Malaysia Katalog; Tupperware Catalogue;Tupperware Malaysia; Tupperware Katalog 2024

Tuesday, February 12, 2019

FREE PERCUMA GRATIS TUPPERWARE MALAYSIA 2019

Assalammualaikum..
pakcik memang tak sabar nak bagitahu korang semua..
hari ini 13 februari sampai 17 feb 2019. selama 5 hari ini..
pakcik nak bagi hadiah FREE ini untuk korang yang beli 3 barang ini yang berharga RM73.50
harga asal 98.10.

Assalammualaikum
hari ini semangat pakcik nak update blog untuk bagitahu cara nak daftar keahlian Tupperware untuk tahun 2019

sebelum itu kena tahu apa kelebihan.. takkan nak masuk ahli saja saja

Kelebihan menjadi Ahli Tupperware

 Kenapa anda nak jadi ahli? Tanya soalan itu kepada diri sendiri. pakcik nak bagi tahu Ada dua situasi sebenarnya. Satu, kerana nak dapatkan diskaun ahli untuk diri sendiri dan membuat keuntungan kecil. Dua, nak dapat income tambahan melalui komisen jualan. Jika anda berkata YA untuk salah satu atau kedua-dua situasi ini, anda kini sedang berada di jalan yang benar!


Kelebihan-kelebihan menjadi ahli Tupperware Malaysia:


1. Mendapat diskaun 25% selaku ahli Tupperware. Jadi jika harga retail sesuatu produk itu ialah RM100, anda cuma perlu membayar RM75 sahaja. Untuk pengetahuan anda, sales akan dikira mengikut retail price. Jadi, cukup bagus bukan? untung retail dapat RM25


2. Membership adalah untuk setahun sahaja sekali daftar. Namun begitu, anda cuma perlu mengumpul jualan pada harga retail sebanyak RM6000* sahaja dalam tempoh setahun. Jika berjaya, anda telah melayakkan diri untuk mendapat membership percuma tahun seterusnya. Mudah bukan? Macam yang pakcik ceritakan pada entri sebelum tadi. Pembelian pertama anda kalau ada 500 dah  dapatkan free membership tahun seterusnya, alhamdulillah 

 

3. Setelah mendaftar sebagai ahli, anda akan secara automatik menerima pelbagai hadiah percuma dari Tupperware. Hadiah-hadiah kebiasaannya datang dalam bentuk bekas-bekas Tupperware yang berharga dalam lingkungan RM50 setiap satu. daftar eperk yang sangat berbaloi.. dan masuk meeting NCAP kalau nak hadiah extra.. welcome gift akan diberi bile sms akan anda dapat.


4. Merujuk kepada nombor 3, pendaftaran ahli cumalah RM73.50 sahaja untuk mendapatkan Tupperware Brand Starter Kit. Dengan RM73.50  ini, anda akan mendapat hadiah-hadiah mengikut promosi yang diiklankan untuk bulan tersebut. Cuba bayangkan, bayar RM73.50, tetapi mendapat produk percuma dengan nilai melebihi bayaran tersebut. Macam tak percaya bukan? Sangatlah menguntungkan menjadi ahli Tupperware ini.


5. Saya beri situasi di mana sales anda tak mencapai jumlah minimum untuk layak mendapat membership percuma tahun seterusnya. Anda sebenarnya tak rugi apa-apa pun. Jika tiba-tiba mahu menjadi ahli kembali, bolehlah mendaftar kembali pada nilai seperti info di nombor 4. Note: bayaran ini mungkin akan berubah mengikut keadaan semasa.


6. Seperti juga pakaian yang dipakai sehari-hari, kita akan sentiasa keluar membeli lagi. Hantar lagi baju baru kat tailor. Nak warna ini,  nak gaya itu. Begitu juga dengan bekas-bekas Tupperware ini. Selain kegunaan sendiri, anda boleh menjadikannya sebagai hadiah kepada rakan-rakan sempena perkahwinan, ulangtahun kelahiran, hadiah bekas makanan bayi untuk anak-anak mereka dan sebagainya.


7. Bentuk dan warna produk Tupperware yang menarik ini dengan kualiti yang ditawarkan, sangatlah menarik dan akan sentiasa mendapat tempat di hati peminat dan pengguna di seluruh Malaysia. Percayalah, permintaan akan sentiasa ada  setiap produk Tupperware ini akan memudahkan. Jom daftar dengan pakcik..

 

Keistimewaan Daftar Ahli Tupperware :

1) DISKAUN 25% Anda akan dapat diskaun belian barang sebanyak 25% pada setiap barangan yang anda beli di semua stokis Tupperware Brands (exclude nett item) 2) TUPPERWARE FREE Dengan bayaran RM78 untuk pendaftaran, anda akan dapat starter kit ekslusif dari Tupperware Brands (kitbeg, freezermate 2unit, one touch canister 1unit, business handbook, dll) 3) MYSTERY GIFT Setiap pendaftaran ahli baru akan menerima extra mystery gift dari kami 4) REBATE, VOUCHER, PROMOSI Setiap ahli yg berdaftar layak menikmati rebate, voucher, promosi lebih dari 25% yang akan dihantar melalui sms, emel & pos 5) KAD KEAHLIAN Anda akan dapat kad keahlian ekslusif dari Tupperware Brands, kad ini boleh digunakan di stokis seluruh Malaysia 

Pakej-Pakej Keahlian :


LEBIHNYA 'TEAM KAMI'

  1. KATALOG & LEAFLET TERKINI akan terus dipos ke alamat anda setiap bulan, jadi anda tidak akan terlepas sebarang promosi Tupperware Brands yang sangat berbaloi-baloi secara PERCUMA. Promosi jangkamasa pendek akan dikongsikan dalam Group WhatsApp.
  2. Jemputan ke majlis jualan murah & lelongan Tupperware di stokis-stokis seluruh Malaysia
  3. Jemputan ke event/ program Tupperware di seluruh Malaysia yang diadakan setiap tahun seperti Party Tupperware, Director Recognition Rally, Tupperware Carnival & Tupperware Jubilee yang mana ada jualan murah dan cabutan bertuah kepada ahli.
  4. Dapat HADIAH sekiranya memenuhi cabaran bulanan yang diberikan setiap bulan
  5. SERVIS PEMBELIAN dan penghantaran barangan Tupperware yang anda mahukan sekiranya anda ingin kami tolong belikan untuk anda atau tidak sempat/sukar untuk ke centre/stokis
  6. Akaun keahlian anda akan dipastikan SENTIASA AKTIF, walaupun anda langsung tidak membuat pembelian dalam masa setahun.
  7. Dimasukkan dalam GROUP Whats App untuk memudahkan anda mendapat sebarang hebahan atau info terkini mengenai Tupperware dan promosi yang diadakan ataupun untuk sebarang konsultasi mengenai penggunaan barangan Tupperware
  8. Setelah anda anda bergelar ahli / consultant, tiba-tiba pintu hati anda terbuka untuk jana pendapatan melalui #tupperwarebrands, kita akan bergerak bersama dan saling membantu antara satu sama lain sehingg berjaya.
Jom daftar sekarang....selain dapat barangan mengikut PAKEJ yang dipilih, anda juga akan menerima hadiah misteri dan barang akan di POS SECARA CEPAT !!



siapa yang terawal daftar.. dapat extra hadiah !!




No comments:

Post a Comment

IKLAN TENGAH