IKLAN

IKLAN TEXT

sudikan click untuk kekayaan saya

Team Power

Team Power
Team Power Tupperware
TUPPERWARE TEAM POWER

Jom sertai TEAM POWER untuk JANA PENDAPATAN dengan Business Tupperware. Buat Duit Tanpa Modal. Salah satu cara Bisnes Internet Paling Mudah Saya sedia membantu from zero to hero !! Call & Whats app 012-3993947 (Syamputra Razali) FB : Syamputra Razali Pakcik Tupperware Tupperware Malaysia; Syamputra Razali Tupperware; 2024; Nano Nature Water Filtration System; Tupperware Malaysia Katalog; Tupperware Catalogue;Tupperware Malaysia; Tupperware Katalog 2024

Sunday, February 24, 2019

Kenapa perlu register membership dengan pakcik Tupperware katalog 2019

Assalam
Dear anak anak cucu cicit pakcik,
Kasang kadang kita sebenarnya tak tahu apa yang kita tak tahu..
Sebab tu kita akan kelu dan sendu..
Dengan membaca dan mendengar serta melihat sekeliling.. kita akan mengambil inspirasi yang ada untuk kesinambungan. Ketahuilah.. Hidup itu memerlukan Perubahan, Pembaharuan dan Penambahbaikkan.

Hidup TAK perlu Sederhana. Atau sekadar cukup cukup makan.. dulu pakcik  pegang falsafah.. ulat dalam batu pun boleh hidup.. namun, kita ulat ker? Boleh ke makan batu. Bila gerhana pada bulan mengambang bermakna.. duit dalam poket dah mulai kering dan kita tercari cari dalam rumah batu kita.. ada ker yang boleh makan?

Jadi pakcik berpegang pada hidup perlu buat sesuatu..
Hidup perlu Hebat, Luas, Besar, Kaya, dan Mampu memberi Manfaat pada ramai orang. Takut pada keadaan diri kita dan renung masa depan. Apa yang akan berlaku. Apakah peninggalan kita kepada keluarga kita. Dah puas ker bersedekah dan buat amal jariah dengan apa yang kita ada. Jadi, jadikan hidup kita jadi lebih hebat dan luar dari kebiasaan kita. Orang nak kata “itu ini.. biarkan” takut orang mengata atau takut tak ada duit nak makan? Beras kat rumah ditemtukan oleh tangan kita !!

Yang perlu Bersederhana itu adalah Sikap kita. Buang ego dan sentiasa hamble dalam kejayaan dan reseki yang Allah bagi. Jangan sesekali lupa diri dan pandang rendah kat orang lain !!

Nak dapatkan perubahan ke arah yang lebih baik kita kena sentiasa Redo / Repeat usaha kita.  Racun perosak adalah rasa PUtus asa kita. Ia adalah wabak yang kita perlu hindar. Lari dari jangkaan negetif. Jangan sabotak diri kita dengan merendah rendahkan kebolehan kita. “Aku tak pandai.. aku tak boleh”.. inilah benih yang ditanam untuk kita akan jadi sampah dan diketawakan orang !! Yang penting kita terus berlari dikala orang mundur.. berlari kedepan dengan harapan dan impian. Usaha adalah roda yang membawa kita kehadapan.

Ini konsep Redo dan Repeat. (Pakcik dapat ilmu ini dari pengalaman orang yang dah proven berjaya..- pakcik share hntuk korang pun dapat inspirasi)

—> Redo / ulang - Usaha yang baik, jikau masih tak dapat hasil atau Result yang baik - kita perlu adjust semula usaha tadi sampai jadi dengan penambahbaikan.(Redo)πŸ’ͺ

—-> Repeat - Usaha yang baik, dan telah menghasilkan Result yang baik - jadi kena terus ulang dan gandakan sahaja usaha itu serta duplikasikannya kepada orang lain atau bisness partner.
(Repeat)πŸ’ͺ.

Alhamdulillah atas feedback yang baik dan respon yang positive, pakcik akan repeat lagi sekali Event bertemu anak anak pakcik di tempat yang sama dengan Formula Baru, Ilmu Baru dan InsyaAllah nak jumpa lebih ramai Bisnes Partner Baru..πŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’₯πŸ’₯πŸ’₯

Khas untuk Sahabat dan Kenalan FB saya yang terlepas dengan coaching pakcik dalam whats app pakck..  jom sertai team kami, Team Power. Pasti berbaloi dengan Hadiah, Ilmu dan Rahsia Kejayaan mencipta lubuk side income bersama Tupperware Brands!πŸ’₯πŸ’ͺπŸ’œ.

Rahsianya..
Kalau tak ada Modal nak bermula, jadikan Usaha sebagai Modal kita. Rolling Usaha je dulu.
Start Where u are. Use What u Have.πŸ’ͺ

Berseorangan kita umpama setitis air. Berkumpulan kita ibarat sebuah lautan!
Together We StrongerπŸ’₯πŸ’ͺ














No comments:

Post a Comment

IKLAN TENGAH