IKLAN

IKLAN TEXT

sudikan click untuk kekayaan saya

Team Power

Team Power
Team Power Tupperware
TUPPERWARE TEAM POWER

Jom sertai TEAM POWER untuk JANA PENDAPATAN dengan Business Tupperware. Buat Duit Tanpa Modal. Salah satu cara Bisnes Internet Paling Mudah Saya sedia membantu from zero to hero !! Call & Whats app 012-3993947 (Syamputra Razali) FB : Syamputra Razali Pakcik Tupperware Tupperware Malaysia; Syamputra Razali Tupperware; 2024; Nano Nature Water Filtration System; Tupperware Malaysia Katalog; Tupperware Catalogue;Tupperware Malaysia; Tupperware Katalog 2024

Monday, February 25, 2019

Semangat baru Tupperware Team Power 2019 bersama pakcik tupperware

Andai kita di bawah, lihatlah yang lebih bawah agar kita tidak terus tersungkur.Andai kita di atas, tetaplah pandang ke bawah agar kita sentiasa rasa bersyukur!Selamat Pagi Sahabat Positive. Andai ada dikalangan kita yang sedang diuji, banyakkan bersabar. Teruskan bertahan, segala yang berlaku hanya dengan Izin Allah yang Maha Mengetahui segala hikmahnya.Sesungguhnya, UJIAN itu jika diselit dengan REDHA akan bertukar menjadi GANJARAN.
Ujian itu secara hikmahnya adalah untuk melihat kita lebih tabah, kuat, dan hebat!

quote ini sangat hebat kan.. pakcik sendiri terpukul dengan perkataan ini.. sangat deep dan sangat sangat mendalam

ASSALAMMUALAIKUM..

hari ini sangat sangat meriah.. datang dengan semangat membara..
semalam pakcik di putrajaya dan pakcik buat penerangan ringkas kepada rangkaian pakcik yang mana macam mana nak berjaya sebagai orang baru..

pakcik mungkin ALLAH nak bantu dengan belajar dari pengalaman dan tengok pengalaman orang yang berjaya.. memang semangat taw !!



kalau korang nak tahu.. pakcik selalu kaitkan berniaga dengan kehidupan kita .. Ada orang kata, Kita Meniaga ni macam Memancinglah.
Kita tak tahu bila akan dapat hasil besar.  yang kita tahu kita minat nak memancing dan redah je nak buat sebab niat nak dapat hasil untuk makan sendiri ataupun jual..
Kadang-kadang tu tak dapat hasil langsung pun ada. itulah resam orang memancing.
Tapi bila kita selalu keluar memancing, macam itulah perumpamaan selalu rajin keluar berbisnes, kita akan pandai cari lubuk yang betul. Kita akan dapat skill yang betul. kita tahu iklim dan waktu banyak ikan dan kita tahu air laut tu bergelora time bile dan paling best.. campak je umpan dah boleh dapat ikan.. begitu hebat kan.. pakcik pun dulu macam tu.. minat pun taknada.. namun pakcik fikirkan "JUST DO IT !!" Kemudian Konsisten buat, lagi dan lagi sampai jadi rutin bulanan, mingguan dan lama-lama akan jadi hobi. pakcik happy dengan aktiviti pakcik yang mana orang dah cap kat dahu.. tauke tupperware.

Bayangkan bila berbisnes itu dah jadi satu hobi dalam kehidupan kita, berbisnes itu dah jadi serasi dengan jiwa kita. Masa ni, kita dah tak fokus dah pada Nikmat income yang mencurah-curah. sebab kita happy buat kerja kita dan jadi hobi.. hobi ini kita tak sedar bagi pulangan yang hebat. hobi ini tanpa dipaksa akan berikan kita banyak peluang. kita tak sedar..
Tetapi, apa yang menjadi fokus kita pada tahap ini adalah kepuasan dapat berbisnes lagi dan lagi.💪💪💪
Penat, jerih pun dah jadi alah bisa tegal biasa bila kita dah duduk di tahap ni. pakcik dulu berangan angan.. macam mana kalau kita duduk kat tahap orang yang ahli dia dah beribu ribu,, NOW pakcik sendiri dah rasainya.. memang dream come true..



Hi Boss, Berangan ke tu? Tak pe berangan pun asalkan ada usaha, ada tindakan. Pasti jadi Kenyataan. Baru Betoi Bossku..💪💥


Kalau tak ada Modal nak bermula, jadikan Usaha sebagai Modal kita. Rolling Usaha je dulu. 
Start Where u are. 
Use What u Have.💪
      



B

No comments:

Post a Comment

IKLAN TENGAH