IKLAN

IKLAN TEXT

sudikan click untuk kekayaan saya

Team Power

Team Power
Team Power Tupperware
TUPPERWARE TEAM POWER

Jom sertai TEAM POWER untuk JANA PENDAPATAN dengan Business Tupperware. Buat Duit Tanpa Modal. Salah satu cara Bisnes Internet Paling Mudah Saya sedia membantu from zero to hero !! Call & Whats app 012-3993947 (Syamputra Razali) FB : Syamputra Razali Pakcik Tupperware Tupperware Malaysia; Syamputra Razali Tupperware; 2024; Nano Nature Water Filtration System; Tupperware Malaysia Katalog; Tupperware Catalogue;Tupperware Malaysia; Tupperware Katalog 2024

Friday, June 14, 2019

Tupperware ampang : jadi ahli dengan pakcik berbaloi baloi buat duit

Hai, salam hebat  luar biasa..

Saya Syamputra Razali, berasal dari Malaysia. Dikenali dengan nama panggilan “Pakcik Tupperware”.

Saya mula mengenali Tupperware sejak tahun 2010 dimana ketika itu saya hanyalah ahli biasa (consultant) yang membantu kakak saya untuk berniaga secara separuh masa. Selepas mengetahui betapa hebatnya Tupperware dan peluang, saya mencapai status “Director” dan  terus melangkah sehingga menjadi “Executive Director” didalam Tupperware di Malaysia.

Saya masih merupakan pensyarah di Institut Pengajian Tinggi MARA di Malaysia. Atas kerana saya ingin menjana pendapatan sampingan, Saya sahut cabaran untuk berjuang menjalankan perniagaan secara atas talian (online) sahaja. Di Hujung minggu, Saya juga bertemu rakan niaga saya (downline) pada waktu hujung minggu dan membuat demontrasi “party Tupperware” untuk menyampaikan maklumat tentang perihal Produk Tupperware yang hebat  ini. Saya juga sangat gembira apabila mendapat galakan dari upline yang juga merupakan Queen of Tupperware Malaysia (champion in Malaysia) iaitu Shireen Tan sehingga saya juga pernah berjaya muncul sebagai penerima anugerah jualan tertinggi (Rainbow Award) dan merupakan penerima pertama lelaki kereta Honda Civic secara percuma melalui (Cars Challenge)

Walaupun saya menjalankan perniagaan secara separuh masa, namun, saya yakin akan kemampuan syarikat Tupperware yang senantiasa memberikan produk yang berinovasi dan mesra pengguna sehinggakan saya telah berjaya mempunyai lebih 3000 orang rangkaian agen jualan diseluruh Malaysia dengan jualan tahunan RM6 juta.

Dengan pendapatan 5 angka sebulan, saya mempunyai kebebasan dari segi kewangan (financial freedom) dan juga saya mempunyai pendapatan sampingan (extra income) yang boleh membantu keluarga saya hidup lebih sempurna.

Saya yakin, lelaki juga mampu berjaya jika ada perancangan dan strategi perniagaan yang betul  disamping plan pemasaran yang sudah terbukti hebat  dari Tupperware Malaysia.

Saya ingin berkongsi TIPS untuk berjaya dalam bisnes Tupperware ini :
✅1. Pasang Impian dan buat tindakan (DREAM BIG and ACTION)
✅2. Guna dan sebarluaskan manfaat penggunaan produk Tupperware yang hebat  (Use it, feel it)
✅3. Bekerja didalam satu pasukan (work in a TEAM)
✅4. Fokus dalam matlamat dan kejar dengan semangat (Extra Energy)
✅5. Yakin akan kehebatan produk (Confident tupperware brand)













Saya akan terus berazam untuk melangkah dengan lebih kuat dalam perniagaan ini yang mana boleh menjadikan hidup saya menjadi lebih baik dan sempurna.

Terima kasih kepada rangkaian agen jualan  saya Team Power dan organisasi Advanced Sales Group (ASG) yang membawa saya mencapai impian saya menjadi realiti.

Harapan saya agar seluruh peminat Tupperware dan juga rakyat Malaysia merebut peluang keemasan ini dengan mendaftar sebagai ahli Tupperware dan bertindak sebagai agen jualan yang boleh membantu lebih ramai orang diluar sana.

Dengan produk berkualiti dan jenama yang diakui, Tupperware akan terus hebat  dan mencipta legasi dipentas yang tersendiri.

Untuk anda yang ingin berhubung dengan saya boleh hubungi ditalian +60123993947

Saya sedia menghulur tangan dan membantu anda sehingga berjaya.

Salam aidilfitri dan hebat  luar biasa,

Syamputra Razali
ASG Malaysia

#ExtendAHand
#TupperwareMalaysia
#TupperwareTeamPower
#Pakciktupperware
#SyamputraRazali
#Tupperwareforlife

No comments:

Post a Comment

IKLAN TENGAH