IKLAN

IKLAN TEXT

sudikan click untuk kekayaan saya

Team Power

Team Power
Team Power Tupperware
TUPPERWARE TEAM POWER

Jom sertai TEAM POWER untuk JANA PENDAPATAN dengan Business Tupperware. Buat Duit Tanpa Modal. Salah satu cara Bisnes Internet Paling Mudah Saya sedia membantu from zero to hero !! Call & Whats app 012-3993947 (Syamputra Razali) FB : Syamputra Razali Pakcik Tupperware Tupperware Malaysia; Syamputra Razali Tupperware; 2024; Nano Nature Water Filtration System; Tupperware Malaysia Katalog; Tupperware Catalogue;Tupperware Malaysia; Tupperware Katalog 2024

Tuesday, November 26, 2019

E-Book terbaru untuk newbie Tupperware

salam semua

Hampir 80% prospek pakcik akan cakap
‘MACAM MANA NAK NIAGA, SAYA TAK ADA MODAL?’

Memang bagi mereka yang baru nak start, modal adalah nyawa untuk berniaga. Padahal, usaha mereka itu adalah modal paling bessr yang mereka perlu tahu.

Letaklah selonggok modal depan muka, kalau kaki dan tangan serta hati tak ada tindakan (ACTION), ia tidak memberi makna apa apa. Pakcik juga berfikiran yang sama dulu. Asyik mengeluh sebab tak ada modal nak dulukan untuk beli tupperware buat stok. Sedangkan pakcik boleh sahaja cari order dulu dan dapatkan modal customer dahulu sebelum membeli.

Semuanya adalah ALASAN yang akan menjadikan kita down. Akhirnya, kita akan start cari peluang lain dan anggap peluang depan mata tak bagus untuk kita. Orang kan selalu kata “TAK ADA REZEKI’  Sebenarnya tak salah pun cakap tak ada rezeki semua tu selepas kita dah ALL OUT berusaha. Ini, belum apa apa dah terus bersangka “TAK BOLEH”.

Bila ada prospek yang akan cakap alasan modal tak ada, pakcik akan tahu.. dia sesuai untuk betulkan kepala dia dulu sebelum jadi ahli atau start niaga. Sebab pakcik yakin, bila mentaliti dia tak dibetulkan, pasti dia akan ditahap yang sama. Terus mengeluh dan terus meroyan seolah olah semua kena ada suapan. Berdikari la dulu sebelum mengalah.

Pakcik semasa awal pembabitan pakcik dalam bisnes Tupperware ini memang pakcik tak pernah nak harapkan siapa siapa dan orang pun tak pandang pakcik. Namun sebab pakcik yang nak berjaya dan nak duit, pakcik kena anggap “pilihan ditangan sendiri” bukan ditangan upline atau siapa siapa. Sebab tu lah pakcik boleh bertahan sampai sekarang.

Jujur pakcik cakap, modal kudrat dan keringat ditambah lagi dengan kesungguhan 200% yang kita buat. Kalau dah semua kita lakukan dan memang serius sampai abis peluh tetap tak berjaya. Kita cari punca yang lain pula. Ada kemungkinan kita melakukan sesuatu yang tak berkesan atau semborono. Carilah mentor supaya kita tahu apa yang perlu dilakukan dan yang tak perlu. Paling penting, bila berniaga.. elakkan untuk bodoh sombong dan tak mahu nak belajar. rasa diri hebat dan rasa yakin yang terlebih lebih.

Pakcik menasihati diri pakcik agar teruskan belajar dan terus mencipta kejayaan supaya kemanisan kejayaan itu dapat kita rasa hasil usaha kita sendiri.

Jika sampai perkataan ini, anda baca dan faham apa yang pakcik maksudkan. Anda yang pakcik cari. Pakcik nak bantu anda untuk dapat income dalam tupperware dan berniaga Tupperware ini adalah produk yang tak basi. Ia adalah seperti emas yang berharga jika disimpan dan terpelihara. Setiap hari kita makan dan kita makan memerlukan bekas makanan. Itu sebab Tupperware hadir melengkapi kehidupan kita seharian.

Jom lah semua.

Kepada yang nak jadi dropship pakcik. Just tulis kat comment “Nak Jadi DS pakcik”. Pakcik akan hubungi segera anda. Kali ini, pakcik yang mencari anda. Kalau anda buka hati dan lapangkan dada untuk menerima bisnes ini menjadi sebahagian dari kehidupan anda. Silakan..

Jom comment “Nak Jadi DS pakcik”

Selamat menjamu selera yang lewat makan

Yang sayang kalian semua,

Syamputra Razali
P/s makan apa tu?





No comments:

Post a Comment

IKLAN TENGAH