IKLAN

IKLAN TEXT

sudikan click untuk kekayaan saya

Team Power

Team Power
Team Power Tupperware
TUPPERWARE TEAM POWER

Jom sertai TEAM POWER untuk JANA PENDAPATAN dengan Business Tupperware. Buat Duit Tanpa Modal. Salah satu cara Bisnes Internet Paling Mudah Saya sedia membantu from zero to hero !! Call & Whats app 012-3993947 (Syamputra Razali) FB : Syamputra Razali Pakcik Tupperware Tupperware Malaysia; Syamputra Razali Tupperware; 2024; Nano Nature Water Filtration System; Tupperware Malaysia Katalog; Tupperware Catalogue;Tupperware Malaysia; Tupperware Katalog 2024

Saturday, November 16, 2019

Kejayaan Pakcik dalam Bisnes Tupperware memang Buka Mata orang muda

[#KISAHBENAR] - "BAGAIMANA DARI RM44 KOMISEN MENJADI LEBIH RM10 000 SEBULAN”

Dulu, pakcik pun bermula dari zero. Takde ilmu dan tak faham apa apa langsung tentang realiti business.

Betul orang kata “seseorang tu bukan dia tak MAHU, tetapi dia tak TAHU”.. pakcik memang blur blur tak tahu apa apa. Tak ada guide dan tak ada siapa masa tu. hanya pakcik seorang sahaja yang jadi lelaki tunggal dalam bisnes Wanita ini.

Semasa pakcik bekerja, pakcik memang bijak dari segi teori ekonomi. Al maklumlah.. lulusan ekonomi. Namun, teori dan realiti memang berbeza dan indah khabar dari rupa?. Pandai teori tanpa praktikal tak beri apa apa makna.

Mula mula dulu pakcik start bisness, pakcik cuba mencari ruang untuk mencari upah secara sambilan dengan membuat kraf tangan. Itu pun kak Che Rasidah yang ajar buat gelang dari butir manik untuk dijual. Nak berniaga.. sekadar dengan geng kat pejabat sahaja? Susah juga jika nak berniaga sambil bekerja kan?. Balik kerja dah penat dan pengsan.. esok bangun dan start kerja balik. Pendek kata hidup untuk kerja.
.
Gaji pakcik masa tu cuma RM1300 je. Gaji cikgu lepas tambah elaun kira banyak jugak RM1800. Ngam ngam bagi mak ayah RM900, bayar duit kereta myvi RM450, minyak pergi balik RM200 dan RM250 untuk duit makan. Memang ngam ngam, tak dapat nak simpan lebih dan nak bagi mak ayah lebih pun berkira kira masa tu. sedih kan...😭 lagi sedih, nak makan best best macam KFC , mekD dan tengok wayang jauh sekali.
.
Masa tu, tengok rakan rakan kat office macam best je .. pakai kete besar.. dan duit mereka macam banyak jer. Bila fikir fikir padanlah mereka banyak duit. Mereka ada pendapatan laki bini,
.
Pakcik nie bujang dan pakcik perlu ada 2 kerja barulah pakcik hidup senang macam mereka. Pakcik dah tak fikir panjang. Dalam kepala nak cetak duit. Dalam cari duit menggent manik nie, kakak pakcik suruh pakcik edarkan katalog dan cari order. Dari situ, pakcik yang tak pernah terfikir nak beli tupperware sebab asyik beli tupperware murah jenama ikea jer. Seriusly, pakcik tak pernah beli tupperware dan detik itu pakcik sedar, lubuk duit adalah dalam bisnes ini.

Dengan komisen RM44.10 bulan ke-3, pakcik merasakan kalau boleh lipatkan gandakan usaha, pasti komisen pun akan jadi double dan akhirnya pakcik bertemu #formula dan #strategi yang tepat sehingga menjadi phenomena kehadiran pakcik dalam industri Tupperware dan di anugerahkan shinning star dan seterusnya menerima award dan mendapat spot light dari company.

.
Subhanallah... tiba tiba jadual weekend pakcik jadi full. Pakcik sibuk didalam rumah untuk merancang strategi ONLINE sahaja setiap minggu. Gembira bukan kepalang. Disitu, pakcik mula nampak bagaimana nak sedut duit dari lubuk Tupperware yang dah 54 tahun di Malaysia ini.

Adakalanya pakcik edarkan dari satu rumah ke satu rumah. Dan dari kereta ke kereta dan orang lalu lalang pun pakcik bagi katalog. πŸ˜­πŸ˜‚ time tu baru tahu rasa, susahnya cari duit. Panas.... berpeluh... sedih sgt. Tapi, untuk mengubah nasib diri, pakcikperlu teruskan. Sebab pakcik takde pilihan. Pakcik mesti berjaya.
.
Bayangkan,dengan formula #PK pakcik berjaya merecruit hampir 7000 rakan niaga (downline) seluruh negara dan mempunya 100 orang leader yang hebat luar biasa.
.
Nah... sekarang nak tahu, bagaimana saya boleh jana pendapatan lebih RM10,000 dalam sebulan. Sales adalah RM600k sebulan
.
Nak belajar bagaimana step stepnya?
.
SEMUANYA pakcik BONGKARKAN dalam Event Tupperwarw rally yang diadakan di pelbagai lokasi iaitu pada butiran dibawah” πŸ‘‡πŸ‘‡πŸ‘‡πŸŒΈπŸŒΈπŸŒΈ
.
.
===============
INFO MENARIK CLASS ONLINE TUPPERWARE (What App)
===============
[+] Pakcik share idea marketing terkini yang meletop
[+] Buat blog sampai pandai
[+] Buat ayat pelaris (copywriting) yang memukau
[+] Teknik dan gaya menulis content / intipadi posting
[+] Cara dapat modal bukan duit
[+] Strategi dapat RITA (downline) dengan mudah
[+] Tips confident tahap dewa
[+] Rahsia 600k
[+] TEKNIK Pakcik
.
.
Tapi... pakcik MOHON MAAF...
.
Sebab...Bukan SEMUA Orang boleh datang seminar atau masuk class pakcik. Yang serius dan TEAM PAKCIK sahaja yer.. orang kata.. anak kandung kita pergi susukan dulu.
.
Jadi, jom join TEAM POWER.
.
Jadi... Pakcik hanya berikan pada yang NAK BERUBAH & yang SERIUS sahaja...
.

Bagi yang SERIUS nak JOIN seminar Rally Johor Bahru (22-33 Nov) dan Melaka (29-30Nov).. Rawang (8-9 Dis), Penang (15 Dis) , Perak (14 Dis) .

KLIK di link di bawah ini;

===> www.wasap.my/60123993947/Join+Pakcik+Tupperware+berbaloi+baloi
===> www.wasap.my/60123993947/Join+Pakcik+Tupperware+berbaloi+baloi
===> www.wasap.my/60123993947/Join+Pakcik+Tupperware+berbaloi+baloi
.
p/s: Pakcik memang tak sabar nak jumpa korang dan nak share abis abisan..

#pakciktupperware
#classonlinepakcik






















No comments:

Post a Comment

IKLAN TENGAH