IKLAN

IKLAN TEXT

sudikan click untuk kekayaan saya

Team Power

Team Power
Team Power Tupperware
TUPPERWARE TEAM POWER

Jom sertai TEAM POWER untuk JANA PENDAPATAN dengan Business Tupperware. Buat Duit Tanpa Modal. Salah satu cara Bisnes Internet Paling Mudah Saya sedia membantu from zero to hero !! Call & Whats app 012-3993947 (Syamputra Razali) FB : Syamputra Razali Pakcik Tupperware Tupperware Malaysia; Syamputra Razali Tupperware; 2024; Nano Nature Water Filtration System; Tupperware Malaysia Katalog; Tupperware Catalogue;Tupperware Malaysia; Tupperware Katalog 2024

Monday, September 9, 2019

Kenapa perlu pilih Business Tupperware sebagai perniagaan anda

Ramai yang bertanya pakcik. “KENAPA PILIH BISNES TUPPERWARE sebagai EXTRA INCOME Pakcik ? “
.
Jawapan pakcik :

✅ Pakcik mencari bisnes yang #MUDAH iaitu dalam erti kata tak perlu berhempas pulas nak buat promosi. Segalanya dah sedia. Promosi dari syarikat, kualiti check dari syarikat, promosi hebat dari syarikat, challenge dari syarikat dan paling pakcik yakin bisnes ini bagus kerana sudah bertahan selama 54 tahun. Sebut sahaja #TUPPERWARE. terkenal seantero dunia.

✅ Barang tak basi / expired / lapuk. Plastik yang pakcik jual
Ini bukan sekadar bekas plastik letak lauk dan makanan sahaja tetapi dah pelbagai jenis barangan isi rumah sudah dilebarkan. Semuanya dipercayai dan orang kata tanpa was was. Jenama dah diakui HEBAT. Malah, tak perlu risau kalau tak abis jual. Semakin lama di simpan semakin berharga sebab #limited edition. Pakcik yakin, bila barang yang tak basi.. kita akan mudah nak simpan dan kalau peram di bawah katil pun ibarat simpan emas dalam rumah. Semakin bernilai.

✅ Pelbagai insentif tersedia seperti komisen dan bonus jualan bertingkat tingkat. #Bonus leadership dan yang paling pakcik suka adalah #kereta #percuma dan juga #melancong percuma di negara yang menarik. Semua di tanggung oleh Tupperware. Ramai orang tak tahu betapa seronoknya pakcik melancong fengan Tupperware.

Inilah 3 sebab pakcik bertahan dalam bisnes ini. Bisnes yang bagi pakcik adalah lubuk rezeki. Sebab tu dah 10 tahun pakcik makan hasil dari pendapatan yang pakcik buat secara part time sahaja.

Jadi, kenapa masih mencari dan ragu ragu.. Tupperware adalah resepi untuk mendapat pendapatan dengan cara yang mudah.

Anda perlu ada strategi sahaja. Dapat strategi dan formula serta istiqamah.. anda akan kecapi betapa indahnya dunia dengan bisness ini.

Hubungi pakcik sekarang untuk daftar keahlian anda.. pakcik tunjukkan jalan.

www.wasap.my/60123993947/Join+ahli+Pakcik+Tupperware

www.wasap.my/60123993947/Join+ahli+Pakcik+Tupperware

www.wasap.my/60123993947/Join+ahli+Pakcik+Tupperware

#ExtendAHand
#TupperwareMalaysia
#TupperwareTeamPower
#Pakciktupperware
#SyamputraRazali
#Tupperwareforlife

No comments:

Post a Comment

IKLAN TENGAH