IKLAN

IKLAN TEXT

sudikan click untuk kekayaan saya

Team Power

Team Power
Team Power Tupperware
TUPPERWARE TEAM POWER

Jom sertai TEAM POWER untuk JANA PENDAPATAN dengan Business Tupperware. Buat Duit Tanpa Modal. Salah satu cara Bisnes Internet Paling Mudah Saya sedia membantu from zero to hero !! Call & Whats app 012-3993947 (Syamputra Razali) FB : Syamputra Razali Pakcik Tupperware Tupperware Malaysia; Syamputra Razali Tupperware; 2024; Nano Nature Water Filtration System; Tupperware Malaysia Katalog; Tupperware Catalogue;Tupperware Malaysia; Tupperware Katalog 2024

Monday, September 9, 2019

MURAH nya daftar Ahli Tupperware

HANYA RM10 sahaja Daftar Ahli?

Biar Betul ...

YA
RM10 sahaja seminggu ANSURAN selama 8 bulan anda bayar ansuran, anda dah pun berjaya menjadi AHLI TUPPERWARE.

Pakcik Faham anda sesak juga nak bayar RM73.50 itu, sebab tu pakcik wujudkan ansuran seumpama KUTU yang mana bayaran selama 8 minggu sahaja untuk dapat Kit Beg keahlian dari pakcik.

Sepanjang anda bayar ansuran tu, pakcik yakin.. anda akan dapat jana pendapatan anda hasil CLASS NIAGA yang pakcik berikan dan anda pun dah pandai hal marketing dan plan pemasaran.

REBUTlah peluang ini sempena hari Malaysia dengan membayar RM10 sahaja kemudian membayar baki 63.50 secara ansuran.

Pakcik yakin, anda yang nak mengubah kehidupan anda akan daftar dan hanya yang kuat BERALASAN sahaja yang akan terus mencari jalan mudah untuk mendapat extra income.

Pakcik dulu pun rasa TAK MAMPU nak teruskan berniaga sebab “Susah nak cari customer dan kononnya perlukan modal yang besar”.. bila dah masuk dan tengok sendiri.. pakcik yakin, Tupperwarelah bisnes paling mudah yang boleh dapat income dan syukur.. sudah 10 tahun pakcik BERTAHAN kerana Tupperware dah beri pakcik punca pendapatan yang kedua yang boleh mengubah hidup pakcik.

Sebab itulah, sempena hari Malaysia ini.. kita tanamkan azam untuk mencuba bisnes yang kita tak tahu ia boleh atau sebaliknya. Dengan MENCUBA sahaja kita akan dapat tahu, apakah kita mampu atau tidak.

Kalau orang lain BOLEH? Kenapa kita nak memandang rendah kepada diri kita. ? Anda dah ada pakcik dan kawan kawan Tupperware Malaysia team power dan kita ada Akademi Team POWER untuk anda belajar dan gunakan STRATEGI kita untuk berjaya..

Ayuh !!

Buang sifat negetif yang ada dalam diri. STOP tukar tukar bisnes, hari ini berniaga lain.. esok berniaga lain. Tetapkan azam untuk meneroka dan fokus kepada jenama produk yang dah 54 tahun sudah di Malaysi.

Ramai sudah pun berjaya !!
Anda ?

Mulakan sekarang..
Click sahaja link ini untuk terus bertemu pakcik dan daftar sebagai ahli..

http://www.wasap.my/60123993947/Ansuran+RM10+jadi+ahli

http://www.wasap.my/60123993947/Ansuran+RM10+jadi+ahli

http://www.wasap.my/60123993947/Ansuran+RM10+jadi+ahli

#pakciktupperware
#ansurantupperware
#kututupperware
#tupperwareteampower
#syamputrarazali

No comments:

Post a Comment

IKLAN TENGAH