IKLAN

IKLAN TEXT

sudikan click untuk kekayaan saya

Team Power

Team Power
Team Power Tupperware
TUPPERWARE TEAM POWER

Jom sertai TEAM POWER untuk JANA PENDAPATAN dengan Business Tupperware. Buat Duit Tanpa Modal. Salah satu cara Bisnes Internet Paling Mudah Saya sedia membantu from zero to hero !! Call & Whats app 012-3993947 (Syamputra Razali) FB : Syamputra Razali Pakcik Tupperware Tupperware Malaysia; Syamputra Razali Tupperware; 2024; Nano Nature Water Filtration System; Tupperware Malaysia Katalog; Tupperware Catalogue;Tupperware Malaysia; Tupperware Katalog 2024

Wednesday, May 22, 2019

LELAKI Menguasai Perniagaan Wanita : Ayuh bangkit LELAKI untuk berjuang niaga Tupperware

TUPPERWARE BUKAN UNTUK WANITA SAHAJA.
************************************************************

ZAMAN dah bertukar, Tupperware bukan lagi untuk kaum hawa sahaja. Orang lelaki juga mampu Berjaya dan mencipta sesuatu yang LUAR BIASA. 

Pakcik dah buktikan pakcik boleh berada ditahap ini dan pakcik ada FORMULA yang proven untuk orang lelaki boleh Berjaya.

Pakcik sangat yakin, bila mana orang lelaki start untuk memasuki industri ini, Lelaki akan mampu menguasai Perniagaan Tupperware. Buktinya dalam industry kulinari dan food & Beverage. Kebanyakan chef di hotel 5 bintang dan tukang masak seperti master chef adalah LELAKI. Dahulu memang tukang masak adalah wanita dan kini, zaman dah berganti , arena pekerjaan yang dimonopoli wanita telah pun dipegang oleh lelaki. Hebatkan lelaki..

Industri kosmetik juga kini dah pun dipelopori dengan hebatnya oleh orang lelaki dan buktinya abang terlajak laris dah terkenal seantero Malaysia dengan produknya yang menyaksikan lelaki menjadi pengasas kepada dunia kecantikkan.

Tupperware sewaktu 10 tahun lepas memang dikuasai oleh orang perempuan dengan system party dari rumah kerumah dan kini, teknologi dihujung jari dan siapa yang cepat menjadi pemain dalam dunia internet yang cepat akan memenangi game yang cukup mencabar ini. Cara tradisional dah pun tidak digunakan.

Pakcik juga bermula dengan tidak ramai lelaki yang bergerak secara solo dalam dunia Tupperware ini diMalaysia walaupun pengasas Tupperware sendiri adalah Lelaki iaitu Mr. Tupper. Kebanyakkan lelaki hanya menumpang kejayaan isteri yang benar benar melakukan ini. 

Berbekalkan kekuatan nak berjaya. Pakcik nak buktikan LELAKI juga boleh berjaya.. dan Itulah yang dinamakan lelaki juga mampu bersaing dan seiring dengan wanita. Jangan pandang lelaki sebelah mata ya.

Jelas, lelaki mempunyai kepakaran dalam perancangan strategi dan berani mengambil risiko serta mampu bertindak luar biasa. Pakcik akan turunkan segala FORMULA yang pakcik dapat selama 10 tahun penglibatan pakcik sebagai agen jualan sehingga mendapat rangkaian lebih dari 6000 orang dalam organisasi TEAM POWER.

Pakcik menjangkakan lelaki akan terus menguasai Industri Tupperware ini dan seterusnya akan menjadi pemain industri dengan strategi yang pakcik gunakan. Pakcik juga percaya dengan coaching dan perkongsian ini akan dapat memberikan sesuatu input berguna kepada lelaki.

JOM wahai semua lelaki, pakcik dengan ini melancarkan “Tupper MAN Team Power” untuk anda yang diluar sana untuk mempelajari selok belok perniagaan Tupperware. Dalam group itu nanti, semuanya adalah lelaki dan kita sama sama berkongsi pengalaman dan sharing strategi terbaik  untuk Berjaya.
Ayuh..

Click dibawah ini untuk menyertai pasukan pakcik TEAM Tupperware Malaysia team power (Lelaki Sahaja)

Click sini 👇👇
http://www.wasap.my/60123993947/Tupperman+Team+Power

http://www.wasap.my/60123993947/Tupperman+Team+Power

http://www.wasap.my/60123993947/Tupperman+Team+Power

#Teampower
#tupperman
#Tupperwareteampower
#pakciktupperware
#lelakitupperware


p/s bila dah join group semua adalah lelaki.. kita tak perlu malu dan rasa seronok sebab kita semua akan bincangkan masalah orang lelaki dan mencari penyelesaiannya. Strategi kita berbeza dan kita buktikan “LELAKI BERJAYA”






















No comments:

Post a Comment

IKLAN TENGAH