IKLAN

IKLAN TEXT

sudikan click untuk kekayaan saya

Team Power

Team Power
Team Power Tupperware
TUPPERWARE TEAM POWER

Jom sertai TEAM POWER untuk JANA PENDAPATAN dengan Business Tupperware. Buat Duit Tanpa Modal. Salah satu cara Bisnes Internet Paling Mudah Saya sedia membantu from zero to hero !! Call & Whats app 012-3993947 (Syamputra Razali) FB : Syamputra Razali Pakcik Tupperware Tupperware Malaysia; Syamputra Razali Tupperware; 2024; Nano Nature Water Filtration System; Tupperware Malaysia Katalog; Tupperware Catalogue;Tupperware Malaysia; Tupperware Katalog 2024

Monday, May 13, 2019

Tupperware Malaysia May 2019 : Koleksi Raya 2019 : Tupperware serving Centre Hijau

SIAPA DISINI AKAN MASAK MENU LAKSA ATAU MEE KARI ATAU SOTO ?
👨🏻‍🍳

Dulu pakcik tengok mak pakcik masak menu yang ada agas agas (ramuan) seperti mee kari, laksa dan jua soto mesti nak gunakan banyak bekas.

Mangkuk kecik yang digunakan nak letak taugeh, bebola, isi ayam, bawang goring, kacang dan sambal serta macam macam lagi. Ia sangat menyusahkan tetamu nak buka dan tutup setiap kali nak ambil juadah itu. Paling mendebarkan bila bekas yang tak bertutup rapat mengundang lalat dating berjemaah meninggalkan taiknya yang puteh puteh atas isi ayam yang enak lagi lazat. Bila yang makan terasa sakit perut.. terus tetamu tu teringatkan juadah yang dimakan. Dah pulak menjadi keracunan kepada perut tetamu sampai tidur kedalam tandas

Dari 7 ruangan berasingan, Tupperware memudahkan kita dengan menyediakan 7 dalam 1. Itulah dia Tupperware serving centre yang mempunyai warna hijau emerald serta paling penting dengan sekali tutup akan menyelamatkan juadah dari dimasuki serangga. Pakcik suka sangat sebab tutup serving serve ini boleh jadi penutup dan juga boleh jadi tempat letak laksa atau mee. Multi function dan sangat sangat serbaguna. Pakcik memang suka letak juga buah buah bahan rojak untuk kita mudah ambil dan DIY rojak sendiri.

Lepas ada Tupperware Serving Centre ini, pakcik dah mudah urusan penyediaan juadah hari raya dan hari hari. Kueh raya pun boleh. Pendek kata memang alah membeli menang memakai.

Ok, pakcik buka peluang kepada anda yang nak order dengan pakcik, JOM click link dibawah ini untuk HOT ITEM ini..

http://www.wasap.my/60123993947order+serving+serve+hijau

http://www.wasap.my/60123993947/order+serving+serve+hijau

http://www.wasap.my/60123993947/order+serving+serve+hijau

#tupperwareteampower
#pakciktupperware









No comments:

Post a Comment

IKLAN TENGAH