IKLAN

IKLAN TEXT

sudikan click untuk kekayaan saya

Team Power

Team Power
Team Power Tupperware
TUPPERWARE TEAM POWER

Jom sertai TEAM POWER untuk JANA PENDAPATAN dengan Business Tupperware. Buat Duit Tanpa Modal. Salah satu cara Bisnes Internet Paling Mudah Saya sedia membantu from zero to hero !! Call & Whats app 012-3993947 (Syamputra Razali) FB : Syamputra Razali Pakcik Tupperware Tupperware Malaysia; Syamputra Razali Tupperware; 2024; Nano Nature Water Filtration System; Tupperware Malaysia Katalog; Tupperware Catalogue;Tupperware Malaysia; Tupperware Katalog 2024

Thursday, May 23, 2019

Promosi RAYA dengan set hidangan Tupperware emerald green Tupperware Malaysia

Surat cinta untuk suamiku…
.
KEHADAPAN SUAMIKU YANG TERCINTA,

Telah lama kita berumah tangga dan berkongsi nikmat cinta.
Saban tahun, kita beraya dengan penuh indah mesra..
Syukur dinda memiliki kanda yang penyanyang lagi baik hati.

Kanda tahu kan, dinda seawall pagi bangkit
Siapkan sarapan untuk kanda dan anak anak, mengemas rumah, membasuh kain. Melipat kain, memasak, menjaga anak, membeli keperluaan. Pendek kata dinda menjadi suri & pengawal rumah kanda setiap hari.

Dinda faham kanda sangat sangat penat setiap kali pulang bekerja, sebab itu dinda siapkan juadah makan malam yang enak enak.  Cuma kadangkala dinda akan rasa sedih.. bila penyediaan lauk pauk dan juadah untuk dihidangkan sekadar mangkuk plastic kedai 2 ringgit yang dah retak tiris.
Ingat tak kelmarin, kari ayam yang dinda masak.. sedap sampai jiran pun mintak sikit.. tapi kanda tak lalu nak makan sebab kanda kata “Mangkuk tu kuning dan macam berdaki” sebenarnya.. bukan dinda tak basuh bersih.. memang mangkuk lauk tu dah lama sangat kanda, kita dapat hadiah kahwen dulu dan puas dinda sental.. tak nak jugak hilang kesan berpanau kat mangkuk ini. Itu yang kanda STOP makan dan putus selera. Dinda minta maaf ya kanda.

Kanda,

Dinda tak pernah meminta minta sejak kita diujab Kabul.. sempena lebaran ini.. syawal yang mulia ini. Dinda nak kanda pertimbangkan lah permintaan dinda. Dinda bukan nak minta emas berlian suasa tembaga menghiasi tubuh dinda. Dinda mahukan set hidangan baru sahaja kanda. Semua yang dinda minta ini untuk kanda juga dan anak anak. Pastinya juadah raya tahun ini bertambah menyelerakan bila ada set hidangan mangkuk dan bekas juadah yang cantik dan berkualiti.

Emerald Serving Set  namanya kanda. Brand Tupperware. Kalau lusuh dan rosak nanti.. kita boleh tukar baru. Mana tahu akan dating bila anak anak dah besar.. mereka boleh tukar yang baru. Ia PERCUMA sahaja kanda. Lagi best. Set ini ada senduk sekali yang boleh berada didalam mangkuk tanpa tenggelam kedalam kuah juadah hidangan nanti. Kalau tutup bekas tu memang elok elok ia  menutup ruang dan lalat atau serangga tak leh masuk. Jadi, bebas lah dari makan taik lalat je setiap kalu juadah terhidang. 

Set blossom ini juga bebas BPA tau kanda dan boleh masuk microwave kanda untuk hangatkan. Kan senang nak dapat makanan yang panas. Tak yah nak perangat kat kuali.
Ohh ya kanda.. harga Promo sekarang hanya RM199.00 sahaja kanda. Dinda baru join daftar ahli dengan pakcik syamputra tu dan dia kata kalau ahli dapat 25%. Dinda kira kira hanya RM149 sahaja harga ahli. Berbaloi baloi kan kanda.

Kalau kanda nak order.. kanda boleh click link yang pakcik Tupperware bagi ini.. boleh terus PM tepi dia.. mana tahu kanda nak belikan dinda, mak kanda dan mak mertua sekali.. 3 set sekali beli.. pakcik tu akan bagi Gift best taw kanda.. click ya kanda

Ini link dia..


#Emeraldservingset
#tupperwareblossom
#pakciktupperware












No comments:

Post a Comment

IKLAN TENGAH